imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

AirPods je drugi najprodavaniji Apple-ov proizvod ikada


Prema najnovijim statističkim izveštajima Above Avalon-a, AirPods je zabeležio uspešnije prve dve godine od svog lansiranja od bilo kog drugog Apple-ovog proizvoda, osim iPad-a. Pored toga, potražnja za proizvodom konstantno raste.

Bez sumnje, AirPods je vlasnik jedne od najuspešnijih Apple-ovih priča. Na samom početku je bio potpuno inovativan u odnosu na tadašnje proizvodne linije, prepun uzbudljivih tehnologija savršeno pogodnih za sve popularnije prenosive trendove. Vreme lansiranja je takođe bilo pogodno, mnogi su odabrali proizvod kao poklon i čine to još i dan danas.

Ovog puta, Above Avalon je u svojoj najnovijoj statistici “AirPods Have Gone Viral” predstavio u brojkama potražnju za proizvodima. Na osnovu prikupljenih podataka zaključili su da osim iPad-a, ni jedan drugi Apple-ov proizvod nije bio toliko popularan u roku od dve godine od svog primarnog lansiranja.

Kako bi izbegli nesporazum: govorimo samo o prve dve godine od primarnog lansiranja proizvoda. Što u slučaju iPhone-a znači period 2007-2009, dok je u slučaju AirPods-a je to period 2016-2018. Dakle, na neki način celokupnu sliku narušava činjenica da se interesi i otvorenost prema tehnologiji mogu značajno promeniti za 10 godina. U svakom slučaju, to bi mogao biti razlog da iPad bude na čelu umesto iPhone-a, čak i ako u ukupnoj prodaji prednjači Phone.

Na gornjoj slici možete videti broj artikala u datim kvartalima, koji bi mogli biti iskrivljeni sezonskom potražnjom. Oni su takođe predstavili brojku koja uključuje kumulativnu statistiku. Kao što se može videti, iako u manjoj meri, AirPods je i dalje drugi najprodavaniji proizvod, što se tiče procene za 40 miliona artikala (Apple neprestano poriče da deli zvanične brojeve prodaje AirPods-a).


Ispitujući potražnju, možemo videti da se godinu dana nakon primarnog lansiranja broj Google pretraživanja udvostručio, a dve godine kasnije upetostručio. Uzimajući sve u obzir, ne čini se preteranim da je AirPods prava priča o uspehu, uprkos činjenici da u tom periodu proizvod nije bio ažuriran.

Izvor: Above Avalon

 

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!