imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

AirPods možda neće u prodaju do 2017. godine


Iako je Apple planirao da pusti u prodaju nove bežične AirPods slušalice krajem oktobra, i pre Hello Again događaja bilo je potvrđeno da će taj datum biti odgođen.

Nakon toga, mnogi su smatrali da će se nove Appleove bežične slušalice naći u prodaji do kraja 2016. godine, ali najnovije glasine govore kako bi se Appleove bežične slušalice mogle početi prodavati najranije u tek januaru 2017. godine, po pisanju kineskih novina Economic Daily News.

Njihovi izvori koji veruju kako će kompanija Inventec, dobavljač AirPods slušalica, ostvariti porast profita u januaru zbog novog datuma početka prodaje slušalica.

Apple je planirao da pusti AirPods u prodaju krajem oktobra, ali je odgodio taj datum. Inventec bi trebao početi sa slanjem AirPodsa u januaru 2017. godine.

Zbog narudžbina za AirPods, Inventecovi prihodi trebali bi porasti za oko 7% u 2017. godini i dosegnuti 23.83 milijardi dolara, dok bi njihova sveukupna zarada trebala porasti za oko 35%. Inventecova zarada za četvrti kvartal 2016. godine se uglavnom zasniva na dobavljanju PC računara i delova, što znači da će najverovatnije biti slična kao i u trećem kvartalu 2016. godine.

Povezanost između Inventeca i AirPodsa prvi put je spomenuo analitičar kompanije KGI Securities, Ming-Chi Kuo, ovog septembra. Apple je tada predstavio slušalice na svom iPhone 7 događaju, See you on the 7th, na kojem je potvrđeno da će slušalice nuditi do 5 sati slušanja, kvalitetan zvuk, kao i bateriju koja će moći da se puni.

Apple još uvek nije zvanično objavio kada bi slušalice trebale biti puštene u prodaju, tako da su svi datumi koji se spominju ipak samo nagađanja i glasine.

Izvor: macrumors.com

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni... - Klikni ovde!