imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Pogledajte kako funkcioniše na duže staze!

AirPods slušalice su najveći pobednik Svetskog prvenstva


Skoro svaki igrač svake reprezentacije – kada nije igrao na terenu – se pojavio noseći AirPods ili Beats slušalice. Baš je lako postati sponzor Svetskog prvenstva, čak i bez zvaničnog sponzorstva.

Svetsko prvenstvo u fudbalu je jedan od onih masovnih događaja, koji se u gotovo svim državama slave poput državnog praznika, a desetine miliona ljudi napeto prate događaje iz utakmice u utakmicu (ukupno 3,2 milijarde gledalaca je pratilo SP 2014. godine). Ne čudi da se kompanije otimaju u pokušaju da postanu zvanični sponzori tog događaja. FIFA, upravno telo tog sporta, bi na ovogodišnjem prvenstvu trebala ostvariti oko 1,6 milijardi dolara prihoda samo od marketinga. To je prilično delotvoran i skup marketinški alat.

Barem za one kojima je potreban.

Stvar je u tome što je Apple previše cool za korišćenje takvih sitničavih alata kako bi promovisali svoje proizvode. Njihovi proizvodi su jednostavno toliko popularni i cool da čak i ne moraju pitati fudbalske zvezde da ih koriste ili nose. Kome treba bolja promocija od toga?

Najveći pobednik ovogodišnjeg SP-a, barem s ovog gledišta, svakako su AirPods, koje su naizgled vrlo popularne među fudbalerima, iako ni Beats ne zaostaju. Sumnjate u to? Onda nam dopustite da vam pokažemo nekoliko odličnih fotografija.

Neymar Jr. Brazil. AirPods
Guillermo Ochoa. Meksiko. AirPods.
Javier Hernandez. Meksiko. AirPods.
Julian Draxler. Nemačka. AirPods.
Romelu Lukaku. Belgija. Beats.
Jesse Lingard. Engleska. AirPods.
Kyle Walker i Danny Welbeck. Engleska. AirPods.
Marcus Rashford. Engleska. Beats.
Willian Borges da Silva. Brazil. Ističe se od ostalih s jednostavnim EarPods slualicama.
Tim Argentine. Mešaju AirPods i Beats.

Zanimljivo je da FIFA ima prilično stroga pravila kada se radi o onom što zovu “marketing iz zasede”, kada brend plati igračima da nose ili koriste njihove proizvode pre ili tokom Svetskog prvenstva, iako ta kompanija nije platila kako bi postala zvaničan sponzor Svetskog prvenstva.

Zato bilo koji igrač kog vidite da nosi Beats slušalice pre utakmice, na primer, ima Beats logo prekriven. Na AirPods slušalicama nije prikazan logo, ali je njihov dizajn toliko jedinstven da ih ne možete pomešati s nekim drugim slušalicama.

Izvor: Quartz

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!