imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Pogledajte kako funkcioniše na duže staze!

Američki policajci ne bi trebalo ni da bace pogled na iPhone-e


Ili bar Elcomsoft, vodeća kompanija digitalne forenzike, daje takav savet. Razlog je prost: u slučaju da telefon zablokira, biće nemoguće otključati ga.

Koliko Motherboard zna, forenzička kompanija Elcomsoft savetuje policiju u SAD-u da ne gleda u ekrane iPhone-a, koji su osigurani Face ID-jem, jer bi to moglo da dovede do ozbiljnih problema.

Craig Federighi bi definitivno mogao da potvrdi da savet ima smisla, jer se i sam našao u neobičnoj situaciji tokom isprobavanja Face ID-ja, na predstavljanju iPhone-a X, kada je bilo nemoguće otključati uređaj. Shvatili su da je izvor problema bio taj da su, tokom priprema za Keynote, asistenti nekoliko puta bacili pogled na uređaj i usled neuspešnih pokušaja, telefon je zablokirao, pa su ga mogli otključati jedino uz lozinku.

Upravo zbog te karakteristike Face ID-ja, zbog koje eksperti savetuju policiji da ne gleda u iPhone-e, kao što je Persej učinio sa Gorgonima.

Zapravo, u eri Touch ID-ja, dati su podjednako dobri saveti, ali tada je situacija mogla da se reši sledećim savetom: ne pritiskajte Home dugme, već koristite Sleep/Wake dugme kako biste otključali uređaj.

Veza između Apple-a i policije je po običaju problematična. Možda ste čuli za slučaj Apple vs. FBI; takođe je otkriveno da britanski policajci imaju kolege koje se bave otključanim uređajima kako ne bi dozvolili ponovno zaključavanje; osim toga, nismo spomenuli pravni problem koji se opet proširio u ovih nekoliko nedelja – da li je osumnjičeni obavezan da otključa svoj uređaj ili ne.

 

Izvor: MacRumors

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!