imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

App Store dostigao rekordni prihod


Apple-ova virtuelna prodavnica je planula tokom praznika. Kompanija je zabeležila najbolju nedelju i najuspešniji dan u svojoj istoriji. Hajde da se kladimo koliko je čovečanstvo potrošilo novca na App Store-u za jedan dan.

Praznici su završeni, a ovih dana mnogi od nas prebrojavau koliko su novca potrošili i pokušavaju da sastave kraj s krajem. U prodavnicama je situacija nešto drugačija, jer oni u ovo doba godine obično zadovoljno trljaju ruke zbog količine zarađenog novca. Apple pokušava da nadoknadi vesti o lošem kvartalnom učinku objavljujući realno stanje. Ovo nije slučajnost, jer:

App Store je tokom praznika oborio sve rekorde po pitanju prihoda.

Ako to prevedemo u novac, tokom praznične nedelje zaradili su 1,22 milijarde dolara. Na sve ovo postignut je i dnevni rekord, jer su prvog dana Nove godine kupci potrošili 322 miliona na kupovinu preko App Store-a.

Evo kako učitelj marketinga, Phil Schiller, na to gleda:

“App Store je zabeležio rekordnu prazničnu nedelju i prvi dan Nove godine. Nedelja praznika je bila najuspešnija ikada. Tokom nje je ukupno potrošeno više od 1,22 milijarde dolara na aplikacije i igrice, a 1.januar je postavio novi dnevni rekord sa više od 322 miliona dolara.

Zahvaljujući inspirativnom radu naših talentovanih programera i podršci naših neverovatnih klijenata širom sveta, App Store je završio izvanrednu 2018.godinu i uz prasak uleteo u 2019. “

Jeste li i vi doprineli jačanju Apple-ove statistike? Šta ste kupili?

Izvor: MacRumors

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!