App Store postaje sve bolji

#Vesti
2017. 03. 29.
U Apple-u se konstantno trude da održe red u svojoj prodavnici aplikacija, a sada su odlučili da uvedu novo pravilo – nema više aplikacija sa “clickbait” nazivima.

Postoje aplikacije koje su dobro napravljene ili su od vrlo poznatih developera, pa im i nije potrebna reklama pošto će sigurno privući pažnju. Sa druge strane, mnoge aplikacije pokušavaju da privuku kupce tako što tvrde da su potpuno besplatne.

Developeri takvih aplikacija igraju na sigurno: najčešće stave reč FREE (besplatno) u naziv aplikacije, u slučaju da korisnici ne obrate pažnju na cenu. Ovu reč napišu baš tako, velikim slovima. Neki idu i korak dalje, pa napišu nešto slično sledećem: !!FREE!! Većina ovih aplikacija funkcioniše na sledeći način: besplatne su oko prvih 5 minuta, a nakon toga je nephodno da platite.

App Store postaje malo bolje mjesto
Ne želimo da upiremo prstom…

Apple želi da zaustavi ovaj iritantni fenomen. Ovo nije prvi put da su pokušali da ubede developere da odustanu od slične prakse, ali su sada odlučili da budu agresivniji. Ako developeri postave aplikaciju na App Store, a ona ima bilo kakvu naznaku o ceni, bilo da se radi o reči u naslovu, ikonici ili screenshot-u, App Store će odbiti zahtev, a developer će dobiti sledeću poruku:

Naziv, ikonica, screenshot ili pregled vaše aplikacije u App Store-u sadrži infromacije o ceni aplikacije koje se ne smatraju neophodnim. Molimo vas da uklonite informacije o ceni iz imena vaše aplikacije, što uključuje i infomacije o tome da je aplikacija besplatna ili sa sniženom cenom. Ako biste hteli da reklamirate promenu cene vaše aplikacije, bilo bi najbolje da te informacije dodate u opis aplikacije. Promene cena vaše aplikacije mogu se objaviti u Pricing and Availability delu iTunes Connect-a.

App Store postaje malo bolje mjesto

Apple konstantno pokušava da učini App Store transparentnijim, tako da često menjaju svoje algoritme ili izbacuju aplikacije na kojima su developeri prestali da rade, što je u svakom slučaju pohvalno.

Izvor: 9to5mac

Ostavite komentar