imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

App Store upozorava na nepravilnu upotrebu emoji-a


Apple deluje brzo kada su emoji u pitanju. U poslednje vreme su upozoravali developere mnogih popularnih aplikacija da ispravno koriste emoji-e, jer bi u suprotnom njihove aplikacije uskoro mogle da budu izbačene sa App Store-a.

Nema izuzetaka, svi su upozoreni da koriste emoji-e onako kako bi trebalo da se koriste. Sledeći put neće biti upozoreni, već će dobiti zabranu na App Store-u, što bi takođe moglo da utiče i na korisnike druge Facebook-ove usluge za slanje poruka, WhatsApp.

Šta Apple podrazumeva kao nepravilno korišćenje emoji-a? Emojipedia tvrdi da postoji nekoliko načina povrede pravila. Prvenstveno, Apple-u se ne dopada kada developeri koriste karaktere, koji su njihov zaštitni znak, na logotipima, dugmićima i nalepnicama ili u tekstualnim poljima u kojima fabrička tastatura ne može da se koristi. Zbog toga, njihova upotreba nije dozvoljena ni u obaveštenjima.

Kršenje tog pravila bi moglo da rezultuje ne samo uklanjanjem aplikacije sa App Store-a, već i time da ne dopusti developerima učitavanje njihovih proizvoda. Ozbiljniji prestup je kada developer koristi Apple-ove emoji-e na Android-u ili drugim platformama. Prethodno spomenute aplikacije su to radile, ali nakon upozorenja, odmah su ih promenile.

Iako ova pravila možda pomalo deluju smešno, Apple je uradio ono što je morao kako bi izbegao još veći problem. Vrednost emoji-a, kao i animoji-a, sve više raste, čak i ako su svi dostupni na svim uređajima koje pokreće Unicode. Jedina razlika je u tome što njihov izgled zavisi od sistema koji ih pokreće.

Izvor: Emojipedia

Super veličina. Super cena.
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!