imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple daje savete o tome kako možete da izvučete ono najbolje iz iPhone fotografija


Apple.com je juče imao veliko ažuriranje. Među ostalim stvarima, na sajt je ubačeno i nekoliko saveta za slikanje iPhone-om. Apple pokušava da pokaže, kroz veliki broj snimaka, kako da izvučete najbolje iz vaših fotografija.

Iako pametni telefoni vrhunske kategorije, poput iPhone-a, imaju odlične kamere, ponekad njihove slike mogu biti vrlo loše. Razlog zbog kog se ovo događa je što prosečan korisnik jednostavno slika i nada se čudu – zbog čega krajnji rezultat nije uvek savršen. Apple pokušava da pomogne putem najnovije serije kratkih snimaka, gde prosečnim korisnicima daju savete koji su podeljeni po različitim temama, sa koracima koje je lako pratiti.

Kada smo prvi put pročitali o ovoj kampanji, pomislili smo: Zašto? Ne znamo koliku marketinšku vrednost ovi video snimci zaista imaju, ali Apple je uspeo da putem njih prenese mnogo viš informacija nego što smo očekivali. Snimili su 17 snimaka, od kojih svaki traje 40 sekundi, i svi su snimani u vertikalnom položaju.

Način na koji su ovi snimci napravljeni je vrlo jednostavan: oni se bave različitim temama, predmetima i situacijama, i pokazuju korak po korak kako biste trebali da fotografišete. Dok gledate snimke, možda ćete imati osećaj da se ne radi o snimcima posebno za iPhone, jer sve što je Apple u osnovi učinio je približio prosečnom korisniku način na koji fotografija funkcioniše. Apple se osvrnuo i na portretni način fotografisanja, panoramski način rada i stream fotografija. Ostale snimke možete pogledati na sledećem linku.

Izvor: Apple

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni... - Klikni ovde!