imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple je i dalje najvredniji brend


Prema različitim analitičarima, Apple je vredan više od 200 milijardi dolara. Međutim, nijedan od divova tehnologije ne može da se požali.

 Interbrand je objavio svoj godišnji izveštaj, 19. put ove godine. Radi se o moći najvećih brendova sveta i njihovoj vrednosti na duže staze. Postoje tri ključna dela analize, koja čine osnovu Interbrand-ove metode vrednovanja:

  • Finansijski performans brendiranih proizvoda ili usluga
  • Uloga koju brend igra u odlukama o kupovini
  • Kompetitivna snaga brenda i njegova sposobnost da obezbede lojalnost i, samim tim, održivu potražnju i profit u budućnosti

 

 

Prešavši granicu od 200 milijardi dolara, Apple je zauzeo prvo mesto, šesti put za redom. Uzimajući u obzir najskorije finansijske rezultate kompanije, kao i drugu i treću tačku sa liste gore, i ne možemo biti iznenađeni. Ipak, taj porast od 16% izgleda ogromno, kada se uporedi sa rezultatima od prošle godine.

Ne čudi nas to da je Google odmah iza Apple-a, na drugom mestu, sa svojim porastom od 10%. Ali činjenica da je Amazon završio na trećem mestu je dosta zanimljivija. Jeff Bezos tim je postigao porast vrednosti brenda od čak 56%, što je jedna od najvećih promena na listi. Netflix (+45%) i Gucci (+30%) takođe su dosta porasli.

Ovo je top 10:

 

 

Na polju top 100 brendova, automobilsku industriju predstavlja 16 članova, dok za tehnologiju učestvuje 13 divova. Ukupna vrednost svih 100 kompanija premašuje 2000 milijardi dolara, što znači i porast od 7.7%, u odnosu na prošlogodišnje rezultate. Ovi brojevi su toliko veliki, da su za sve nas nezamislivi.

 

Izvor: Interbrand

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!