imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple je vodeći u online prodaji vrhunskih pametnih telefona!


Apple-ova online prodavnica je četvrta najveća online prodavnica u svetu, kada je reč o prodaji pametnih telefona. Ipak, kada je u pitanju samo prodaja vrhunskih uređaja, onda je ova prodavnica definitivno na prvom mestu u SAD-u. 

Amazon posluje bolje nego ikada. Njihova poslovna politika, “u Amazon-u možete da kupite šta god poželite”, je sve rasprostranjenija. Ova kompanija drži standard kada je reč o prodaji pametnih telefona. Counterpoint Research nije navodio konkretne brojeve u svom izveštaju, ali je napomenuto da je Apple-ova online prodaja pametnih telefona u kategoriji vrhunskih uređaja postigla visoke rezultate.

Amazon je i dalje vodeća figura u sveukupnoj online prodaji sa udelom od 23%. Slede ih američki operater, Verizon, sa 12%, a potom i BestBuy sa 9%. Na četvrtom mestu se nalazi Apple sa svojih 8%. Cifre deluju zanimljivo, jer sa jedne strane izgleda kao da Amazon ima ekskluzivnost nad proizvodima nekih proizvođača.

S druge strane, korisnici imaju naviku da naručuju visokokvalitetne uređaje online, umesto da posete lokalnu prodavnicu. Pritom, Apple je otkrio da im je u cilju da naviknu korisnike na kupovinu putem interneta. Angela Ahrendts je preuzela mesto direktorke maloprodaje u Apple-u 2014. godine, a ona je sa sobom donela značajne promene.

Prodavnice su redizajnirane kao javni prostori, pokrenute su Today at Apple edukativne radionice, a sa stolova su uklonjeni kablovi koji su sprečavali krađu. Apple je naizgled napravio odličan posao, pogotovo ako uzmemo u obzir da svoje proizvode predstavlja u najvišoj cenovnoj kategoriji.

Izvor: Cult of Mac

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!