imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple nam pokazuje kako je lako preći na iPhone


Na Apple-ovoj zvaničnoj stranici objavljeni su kratki tekstovi u formi pitanja i odgovora, u kojima kompanija pokušava da predstavi prednosti kupovine iPhone-a. Apple takođe pokušava da uveri korisnike da prebacivanje sa starog na novi telefon uopšte nije strašno, kao što možda zvuči.

Nikad ne bi pomislili da Apple može smatrati da postoji neka aktivnost jednostavnija od fotografisanja, ali njihov marketinški tim nam je dokazao suprotno. Nakon što su objavili brojne video savete i posvetili čitavu stranicu fotografiji, u Apple-u su zaključili da bi možda trebali da pokažu korisnicima kako jednostavno da se prebace sa neke druge platforme na iOS.

Promene nisu uvek lake. Većina korisnika uglavnom ne voli promene, a prelazak sa jednog na drugi sistem svakako predstavlja veliku promenu. Naravno, sve kompanije se trude da olakšaju taj proces, pa su nam omogućili i brz prenos ličnih podataka i adresara sa jednog uređaja na drugi – čak i ako je jedan uređaj Android, a drugi iPhone.

Čak i ako ste dugogodišnji korisnik iPhone-a, u ovim Apple-ovim tekstovima ćete možda otkriti dosta novih informacija. Ono što je najvažnije je to da su objašnjenja i ilustracije koje se nalaze na stranici u potpunosti tačne: zaista je vrlo jednostavno početi koristiti iPhone. Ako ste godinama koristili neki drugi sistem, stvari će vam u početku možda biti čudne, ali je i dalje lakše preći sa Androida na iPhone, nego suprotno.

Ako imate malo vremena, bilo bi dobro da pogledate snimke i stranicu. Možda ćete otkriti nešto novo.

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!