imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple-ova spektakularna reklama za Depth Control


Na Apple-ovom YouTube kanalu je postavljen novi video, ovoga puta sa fokusom na funkciju Depth Control.

Apple je postavio najnoviju reklamu pod nazivom The Backdrop na svoj YouTube kanal. Video ima vrlo jasan i jednostavan koncept, iako je zaista spektakularan. Na njemu možemo videti gužvu na ulici sa kamerom koja se pomera u pozadini. Radovi, svetla, automobili, ljudi. U tom trenutku stižemo do devojke koja u isto vreme predstavlja i temu fotografije.

Mala čuda, sve što odvlači našu pažnju od predmeta fotografije je zamućeno u trenutku, a devojka izranja kristalno jasna u prednji plan fotografije. Sve ovo dugujemo funkciji Depth Control, koju je Apple predstavio sa dolaskom najnovijih iPhone-a u septembru.

Uz pomoć ove funkcije, zamućenost koja se može videti na portretima se može podešavati prema ukusu korisnika, što telefon, naravno, rešava na softverskom nivou (s obzirom na to da je portret mod uglavnom softverski trik). Virtuelno možemo podesiti dubinu polja između vrednosti f/1.4 i f/16, što predstavlja raspon od potpuno zamućene fotografije do fotografije bez ikakve zamućenosti. Od iOS-a 12.1 sve ovo možete podesiti u realnom vremenu pre nego što uslikate fotografiju.

Apple je ranije postavio video tutorijal na ovu temu, pa ukoliko želite da usavršite ovu funkciju, možete da ga pogledate. I slučaju da želite da utonete u temu bokeh efekta, bacite pogled na članak mog kolege, Pat-a.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!