imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple pravi reklame za iPad sa korisnicima Twitter-a


Apple tvrdi kako bi iPad Pro mogao biti sjajna alternativa za slabije PC računare. Žele to naglasiti u najnovijim reklamama, koje pokazuju zašto je iPad Pro bolji izbor za rad od mnogih Windows prenosnih računara.

Očigledno je da iPad Pro ne pokušava zameniti ceo računar, ali postoje mnogi korisnici kojima ne treba veliki broj USB i ostalih ulaza ili dodatne mogućnosti koje nude operativni sistemi računara. iPad Pro ima bateriju koja dugo traje, sjajne performanse, a ako mu dodate neke dodatke, kao što su Smart Keyboard i Apple Pencil, može postati konkurencija PC i hibridnim računarima u toj kategoriji.

Apple radi reklame za iPad s korisnicima Twittera

Ovakav uređaj je dovoljan za pisanje, crtanje i kreiranje dokumenata ili prezentacija. Nema potrebe da gubite vreme na razne “Windows probleme”, kao što su na primer, virusi. iPad Pro je vrlo jednostavan za upotrebu, te sa njim možete raditi skoro sve što možete i na računaru. Takođe, možete koristiti iste ili slične aplikacije kao na iPhone-u, samo na većem displeju.

Tim Cook je na predstavljanju iPad Pro uređaja 2015. godine naglasio kako se kompanija nada da će ljudi početi koristiti iPad Pro kao alternativu PC računaru. Smatra se kako bi mogao zameniti prenosne, a možda i desktop računare. Ovaj fenomen pojavio se na univerzitetima, gde mnogi studenti prestaju da koriste teške prenosne računare, koje bi trebali stalno puniti, te se prebacuju na iPad Pro.

Smatram da, ako pogledate PC, trebali biste se zapitati zašto biste kupili takav računar. Ne, stvarno, zašto biste ga kupili? Da, iPad Pro je zamena za prenosne i desktop računare za mnoge korisnike. Počnu ga koristiti i zaključe kako više ne trebaju ništa drugo koristiti, osim telefona.

Najnovije reklame prate isti pravac razmišljanja: prikazuju situacije u kojima je iPad Pro bolje rešenje. Zanimljiv obrt u reklamama je da zapravo koriste prave Twitter poruke, ali se autori ovih poruka ne pojavljuju, već ih zamenjuju glumci. Tip reklama je vrlo poznat, jer je sličan formatu koji je Apple koristio u poslednjih 10-20 godina.

Primer jedne od ovakvih reklama je ona sa početka 2000-ih godina, pod nazivom “Get a Mac”, u kojoj je Justin Long (koji je nedavno “izdao” Apple) glumio Mac računar, dok je John Hodgman glumio PC. Ljudi smatraju kako ove reklame nikada neće “ostariti”, pa Apple ne može pogrešiti ni sa trenutnom kampanjom. Ako uspeju da povećaju prodaju tableta, a istovremeno preuzmu i kupce jeftinijih PC računara, definitivno će biti reč o vrlo uspešnoj kampanji.

Izvori: 9to5mac i The Verge

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!