imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple se u novim reklamama našalio na račun drugih proizvođača


Iako su uglavnom politički korektni, Apple nas ponekad iznenadi. Ovaj put su se našalili na račun svoje konkurencije. Stigle su nove reklame.

Zapravo, radi o se običnoj šali i situacija je daleko od one iz zlatnog doba smešnih videa, iako jeste u tom duhu. Apple je preko noći objavio dva videa na svom YouTube kanalu, a u oba se ističe kako je život grozan kada koristite uređaje drugih proizvođača, a sa Apple uređajima, život je čista zabava…

Ovo je svima poznato, razne firme često igraju na tu kartu. Poenta je u sitnim provokacijama, nema spominjanja imena, ali svima je sve jasno.

Ove dve nove reklame su deo kampanje „Život je lakši na iPhone-u“, kojoj je cilj motivisati Android korisnike da pređu na iPhone, i to pokazivanjem koliko bi im bilo bolje kada bi počeli da koriste Apple proizvode.

Snimke možete pronaći na različitim regionalnim Apple kanalima, a oba traju 16 minuta. Ja sam ova dva pronašao na meksičkom kanalu, pre nego što su objavljeni na glavnom kanalu. Zaista mi nije jasno koja je svrha takve strategije objavljivanja.

Prva reklama se bavi App Store-om. Neke aplikacije smeštene su na policama, a kada ih korisnici dodirnu, eksplodiraju u šarenilu boja, pokazujući tako da su nepoverljive i beskorisne. Istovremeno, sa druge strane, gde App Store-a urednici održavaju App Store urednim i organizovanim, život je mnogo lepši.

U drugoj reklami, sa obe strane vidimo devojke kako poziraju u okvirima za slike. Slike snimljene iPhone-om su savršene, dok „vaš telefon“ sa druge strane daje loše rezultate. Rešenje? Devojka iz levog okvira prelazi u desni i nastavlja da se slika.

Ispod oba videa možete pronaći linkove do Apple Switch stranice, koja je stvorena upravo za Android korisnike. Istovremeno je i odličan podsetnik na sve razloge zbog kojih biramo Apple proizvode.

iPad
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!