imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple slavi “Mesec srca” tokom februara


Za okruglim stolom su izvestili o objavljivanju rezultata svojih relevantnih istraživanja u kojima je učestvovalo 400.000 korisnika.

Tim Cook je još u januaru rekao Jim Cramer-u (Mad Money’s) da će, ako ga budu pitali u dalekoj budućnosti o najvećem doprinosu Apple-a evoluciji čovečanstva, njegov odgovor biti povezan sa zdravljem.

Kompanija je u sklopu proslave “Mesec srca” (American Heart Month), organizovala okupljanje u jednoj od Apple-ovih prodavnica u San Francisku, gde su članovi Apple-ovog odeljenja za zdravstvo podelili nekoliko zanimljivih činjenica o navedenom projektu.

Apple je krajem 2017. godine pokrenuo svoj Heart Study program sa učešćem 400.000 korisnika. Program je bio namenjen za prepoznavanje simptoma atrijalne fibrilacije, koja je preteča srčanog udara, pomoću Apple Watch-a. Ovo polje u medicini nije u potpunosti otkriveno, ali dugoročna istraživanja u trenutno dostupnom sistemu uz učešće većeg broja osoba su otežana zbog finansijskih poteškoća. A ova bolest je poznata kao pravi ubica: samo u SAD-u izaziva preko 130.000 smrtnih slučajeva godišnje.

Apple je nagovestio da će objaviti rezultate svojih istraživanja 16. marta. Nadamo se da su došli do pozitivnih rezultata koji mogu poslužiti u svrhu medicine i širom sveta inspirisati mnoge za pokretanje sličnih projekata.

U vreme skandala vezanih za podatke i privatnost, dobro je znati da se prikupljanje podataka može koristiti i u dobre svrhe, kao i da Apple Watch zaista može spasiti život u budućnosti.

Članovi Apple-ovog odeljenja za zdravstvo su takođe podelili jedan zanimljiv detalj: Apple-ovi zaposleni redovno čitaju povratne informacije i pisma korisnika upućena Tim Cook-u i oni ih dodatno motivišu.

Izvor: CNBCS

 

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!