Apple staje na put curenju informacija o prototipovima

#Vesti
2017. 01. 27.

Apple-ov najveći dobavljač, Foxconn, gradi novu zgradu sa ciljem da zaustavi curenje informacija i novosti o prototipu novog iPhone-a.

Pojedini ni ne pamte vremena kada nismo znali nijedan detalj o proizvodima pre Apple događaja. O iPhone-u, MacBook Pro-u i mnogim drugim uređajima nismo znali baš ništa, MacBook Air smo prvi put videli onda kada ga je Steve Jobs predstavio na bini.

Danas se situacija potpuno promenila. Gotovo je nemoguće da sve bitne informacije o novim Apple proizvodima budu nepoznate. Obično saznamo skoro sve o iPhone-u mnogo ranije pre zvaničnog predstavljanja proizvoda, tako da retko bude velikih iznenađenja prilikom lansiranja. Možda je Jet Black boja bila jedini novitet koji je Apple uspeo da sačuva u tajnosti skoro do samog kraja.

Možemo da tvrdimo da je ovo, u stvari, dobra stvar za nas, ali postojao je neki šarm dok je Apple uspevao da zadrži sve poverljive informacije o svojim proizvodima u tajnosti. Svaki Apple-ov događaj je bio pun iznenađenja, dok se sada svodi na puku formalnost, pošto svi već znamo šta nas očekuje.

Izgleda da Apple pokušava da nađe što bolje rešenje za problem curenja informacija, budući da upravo oni trpe najgore posledice. Nije dobro kada informacije o nacrtu projekta i proizvodima koji tek treba da budu lansirani osvanu u vestima na svim portalima.

Prema rečima anonimnog izvora, Foxconn će izgraditi objekat odmah pored zgrade istraživačkog centra koji Apple gradi u Kini, ne bi li na ovaj način skratili vreme putovanja prototipa, a i kako bi ovaj uređaj prošao kroz što manje ruku. Naravno, niko iz Apple-a, niti Foxconn-a još nije potvrdio ovu informaciju.

Foxconn-ov novi centar bi bio samo korak ka ostvarivanju potpune tajnovitosti, budući da Apple ima dobavljače iz celog sveta i da je zbog toga jako teško sprečiti curenje informacija. Da ne govorimo o kompanijama koje se bave proizvodnjom dodataka, prvenstveno maskica, a koje moraju dobiti prototip telefona mnogo ranije, pošto u suprotnom ne bi mogle da proizvedu nijedan dodatak pre lansiranja proizvoda.

Izvor: Nikkei

Ostavite komentar