imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple svake godine troši više od 150 miliona dolara na avionske karte


Osim toga, ova kompanija dnevno kupi 50 avionskih karata do Šangaja za svoje zaposlene. Ove Apple-ove navike je objavila jedna od avio kompanija, tako da na osnovu tog podatka možemo stvoriti sliku o veličini kompanije.

Za pojmove običnog čoveka, velike kompanije troše basnoslovne sume novca, rade sa neverovatno velikim brojem zaposlenih i upravljaju gigantskim teritorijama.

Nije slučajnost to što prilikom zvaničnih razgovora uvek govore poznata lica- uglavnom iz vrha kompanije- jer obični ljudi moraju da imaju barem jedno stalno lice sa kojim će poistovetiti kompaniju, Na taj način ovaj gigant IT industrije na neki način postaje personalizovan. Međutim, tačne brojke su nam i dalje nepoznanica.


Tim Cook, jedno od oličenja Apple-a.

Srećom, statistike obično postaju javne pa nam je jasno šta to znači biti kompanija gigant. Na primer, statistike kažu da Apple godišnje troši na avio karte:

Pa, više od 150 miliona dolara.

I to je samo jedan račun od strane United Airlines-a, ne svi. Sve ovo je sa nama podelila pomenuta avio kompanija, koja je ujedno objavila i svoje najveće klijente i neke statističke podatke.

Evo i par dodatnih informacija:

• Apple je daleko najznačajniji klijent United Airlines-a sa svojih 150 miliona dolara godišnje.
• Posle Apple-a, tu su Google, Facebook i Roche (u kategoriji 34 miliona dolara + cena).
• Najposećenija destinacija je Šangaj Pudong aerodrom (PVG).
• Godišnje kupe karata u vrednosti od 35 miliona dolara za svoje destinacije,
• I još 50 sedišta u biznis klasi svakoga dana.
• Sledeće destinacije su takođe veoma posećene: Hong Kong (HKG), Taipei (TPE), London (LHR), Južna Koreja (ICN), Singapur (SIN), Minhen (MUC), Tokio (HND), Peking (PEK), i Izrael (TLV).

Zdravo, džeparcu za putovanja!

Izvor: MacRumors

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!