imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple vam novom reklamom želi ugodne praznike


“Otvorite srce svima” je Appleov božićni moto ove godine, a uz njega dolazi iPhone 7, ljudi otvorenog srca i jedno – čudovište.

Apple ove godine koristi poznati praznični film Young Frankenstein kao osnovu za svoju reklamu. Ako niste upoznati sa filmom, u njemu mladi naučnik po imenu Frankenštajn stvara čudovište koje niko ne shvata, pa ga zato niko i ne voli. U originalnom filmu ulogu čudovišta je igrao Peter Boyle.

Sada u Appleovoj kratkoj reklami ulogu čudovišta igra Brad Garett, a zanimljivo je spomenuti da je taj glumac sarađivao sa Boyleom u seriji Everybody Loves Raymond.

Ako malo razmislimo o reklami, setićemo se još jednog stvorenja: Grincha. Grinch i njegova priča su bitan deo sadržaja većine božićnog TV programa, a poput filma Grinch, i u ovoj reklami stvorenje se približilo svojoj zajednici zahvaljujući božićnom duhu i ljudima otvorenog srca.

Ove godine primetna je jedna stvar u Appleovoj reklami, a to je da je od svih Appleovih proizvoda u njoj prisutan jedino iPhone 7.

Malo je zastrašujuće kada se čudovišna figura spusti planinom i stavi dve sijalice u svoj vrat, ali sve se završi dobro kada jedna devojčica prihvati čudovište, a njezin primer prate i ostali okupljeni stanovnici. Na kraju reklame pojavi se Appleova poruka:

Otvorite srce svima.

Naša najdraža Appleova reklama je iz 2013. godine, u njoj dečak snima posebne praznične trenutke sa svojim iPhone 5s uređajem. On zatim koristi iMovie da uredi snimke, a nakon toga ih postavlja na Apple TV kao poklon iznenađenja za Božić.

Sa tom reklamom Apple je stvorio poseban praznični duh, dok ovogodišnja reklama vas više tera na razmišljanje, što nije nužno loša stvar.

Izvor: 9to5mac

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!