imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Apple zvanično trolovao CES


Uprkos činjenici da nikada ne učestvuje u najvećem svetskom tržišnom spektaklu, kompanija je ipak uspela da se njihovo ime spomene na ovom događaju.

Kao što je inače običaj, Apple nikada ne učestvuje na ovakvim kupovnim spektaklima, na kojima se inače svi drugi proizvođači predstavaljaju. Umesto toga imaju svoje poznate keynote-ove koji su nedvosmisleno bili uzbudljiviji za vreme Steve Jobs-a, ali su i danas zabavni. Pomislite samo na oktobarski iPad šou.

Tradicionalno, CES međunarodni sajam potrošačke elektronike je jedinstven i slobodno možemo reći jedan od najvećih događaja u sferi elektronike, sa sedištem u Las Vegasu. Na njemu se predstavljaju gotovo svi proizvođači, od najmanje poznatih kategorija pa naviše. U skladu sa tim je i dijapazon predstavljenih proizvoda prilično širok i obuhvata sve, od mašina za pranje veša do aparata za skeniranje otisaka prstiju.

Apple se obično ne predstavlja sam, barem ne svojim proizvodima. Međutim, postigli su da im se ime pomene na događaju. Sve što je trebalo da urade je da postave bilbord blizu sajma.

Pretpostavljam da nemamo šta da objašnjavamo. Kompanija je sledila poznatu izreku “Šta se desi u Vegasu, ostaje u Vegasu” i smislila jedinstvenu alternativu: “Šta se desi u iPhone-u, ostaje u iPhone-u”. Naravno, pomalo su pokušali da se narugaju Google-u (ok, dosta da se narugaju), jer su se pročule glasine o korišćenju podataka Google-ovih korisnika u poslovne svrhe.

Postavljen je samo jedan bilbord, tako da ne govorimo o kampanji koja se tiče cele zemlje, već o jednoj smešnoj šali.

Izvor: Engadget

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!