imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

ARKit je već na vrhu


Uskoro će biti gotova jedna važna aplikacija bez koje bi čitav ARKit bio besmislen: IKEA-in virtualni planer za nameštaj. Verovatno niko neće smisliti bolji način da iskoristi proširenu stvarnost u praksi.

Čak i kada su se pojavile same glasine o tome da se Apple namerava pridružiti tržištu virtuelne/proširene stvarnosti, jedna od najčešćih tema bilo je pitanje primenjivosti takve tehnologije. Dobro, svima je jasno zašto je virtuelna stvarnost dobra: omogućuje vam da istražujete uzbudljive nove svetove, uživate u igrama (ili čak filmovima), te da se pritom osećate kao da ste fizički tamo. Ali proširena stvarnost? Priznaćemo da je bila zabavna u Pokémonu GO, ali niko nije ni mogao smisliti neku bolju primenu. Osim ove:

Možete planirati koji nameštaj staviti u vaš dom, a i isprobati kako će izgledati pre nego što ga kupite.

01_ARKit_is_already_on_the_top

E, ovo je primena AR-a koja zaista može olakšati živote korisnicima, jer svako od nas bar povremeno kupi novi komad nameštaja ili dekoracije.

IKEA-ina ARKit aplikacija, koja je trenutno u razvoju, staće na kraj mukama sa nameštajem i kako ga uklopiti u vaš stambeni prostor jednom za svagda. Kompanija je već počela razvijati aplikaciju u teoriji. Koncept je prilično jednostavan: imate prostor gde želite smestiti nameštaj, uzmete katalog, te pomoću proširene stvarnosti postavite odabrani komad nameštaja na željeno mesto da vidite da li se uklapa. Potom odlučite da li vam se sviđa kako izgleda, pa – ako ste zadovoljni – odmah možete naručiti taj predmet putem aplikacije.

Savršeno.

Ako je ovo rešenje upola dobro kao njihov iritantan AR katalog (osmišljen iz istog ovog razloga), sigurno ćemo se zaljubiti u njega.

Izvor: 9to5mac

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!