imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Beats i NBA najavili globalno partnerstvo


Na osnovu dogovora, NBA igrači će sada zvanično biti opremljeni sa Beats by Dre slušalicama. Zahvaljujući novom sponzorskom partnerstvu, i ljubitelji košarke mogu da očekuju zanimljive proizvode.

Odnos između NBA-a i Beats-a je značajno napredovao. Kako navodi najnovija izjava, zvanično su se dogovorili da Beats, kompanija koja proizvodi vrhunske audio uređaje, postane glavni dobavljač slušalica i bežičnih zvučnika za NBA. Nije retkost videti NBA igrače koji nose Beats proizvode pre ili tokom utakmica. Ipak, od sada je to i zvanično.

Beats je ranije bio sponzor pojedinih igrača. Na primer, LeBron James promoviše Beats proizvode od 2008. godine, a nastavio je da bude promotivno lice brenda čak i nakon prodaje svog udela prilikom Apple-ove kupovine te kompanije. Beats proizvodi su vrlo popularni među mnogim javnim ličnostima, a ni AirPods slušalice ne zaostaju previše.

Kompanija je sada uspela da sklopi globalno partnerstvo sa NBA ligom, što će im u narednih nekoliko godina donositi ogroman profit. Sporazum uključuje sveobuhvatnu marketinšku i prodajnu strategiju, koja će im omogućiti proizvodnju fan proizvoda sa jedinstvenim logotipovima i potpisima igrača.

Povodom ove najave, snimljen je i promo spot u kom se pojavljuju i neke od najvećih zvezda. Možemo da vidimo LBJ-a tokom treninga, MVP Jamesa Hardena, NBA šampiona Draymonda Greena, Karl-Anthony Townsa, zvezdu Timberwolvesa, početnika godine Bena Simmonsa, pa čak i zvezdu u usponu u sastavu Boston Celticsa, Jasona Tatuma.

Ugovor takođe pokriva i WNBA, NBA G ligu i američki nacionalni tim, kao i profesionalnu mušku ligu. Za mnoge lige, ove vesti su i više nego sjajne!

I pre smo mogli da viđamo Apple-ov ili Beats-ov logo na svakoj utakmici. Sada će bar svi imati koristi od toga.

Izvor: Business Wire

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!