imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

This post has not been updated for more than a year. Please note that he content may be outdated.

Beyoncé pokazala svoj Apple Watch Edition sat na festivalu Coachella


Nakon što je prošle nedelje procurela fotografija na kojoj smo mogli videti Apple Watch sa zlatnim Link kaišom na ruci Karl Lagerfelda, kombinacija koja se inače ne može naći u standardnoj ponudi Apple Watch-a, danas su se na službenoj stranici pevačice Beyoncé pojavile fotografije sa festivala Coachella na kojima se vidi upravo taj zlatni model sata.

Iako Apple za sada nije otkrio puno informacija o ekskluzivnim Apple Watch modelima, čini se da kompanija određenim slavnim i uticajnim ličnostima poput Beyoncé i Karl Lagerfelda poklanja ograničenu seriju ekskluzivnih modela narukvica za Apple Watch. Osim Beyoncé, jako puno drugih muzičara i slavnih ličnosti koji su povezani sa Apple-om viđeni su u javnosti sa svojim Apple Watch modelima, pre zvaničnog početka prodaje.

Omg !!!! Thank you so much to @beyonce and @nickiminaj for coming to see me on stage @Coachella !!!!! I Love you both!

A photo posted by David Guetta (@davidguetta) on

Osim potpuno zlatnog Link kaiša, na posebnom događaju za vreme Milan Design Week konferencije predstavljena je i kolekcija Sport narukvica u tamno plavoj, crvenoj, žutoj, kao i u bojama kože i zemljanim tonovima. Trenutno još uvek nije poznato da li će i ovi modeli kaiševa biti dostupni u standardnoj ponudi dodataka za Apple Watch kada počne redovna prodaja u petak.

Chris Ziegler, urednik u online magazinu The Verge, ima drugačiju teoriju: Apple ove super luksuzne Apple Watch Edition modele nečujno nudi svojim najbogatijim kupcima van pogleda javnosti i svojih promotivnih materijala, vrlo verovatno kako bi sakrili njihovu cenu koja bi mogla dostići desetine hiljada dolara.

Izvor: 9to5MacThe Verge

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!