imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Da li je i vaš Apple ID zaključan? Niste jedini!


Apple je, iz nepoznatih razloga, zaključao Apple ID mnogih korisnika širom sveta. Pokazaćemo vam šta da uradite ako se i vama ovo desilo.

Nedavno smo naišli na veoma interesantnu notifikaciju. Na jednom od naših uređaja se pojavila poruka koja kaže da je Apple ID zaključan iz bezbednosnih razloga. Nikada ranije nismo naišli na ovakvu poruku, pa smo morali malo da zagrebemo da bismo pronašli rešenje problema.

Srećom, reset lozinke je urodio plodom, tako da nismo tome pridavali više značaja. Međutim, listajući današnje vesti, ispostavilo se da nismo jedini kojima se to desilo. Na Reddit-u i Twitter-u mnogi korisnici opisuju istu situaciju. U svakom od ovih slučajeva nalozi su iznenada zaključani ukoliko su korisnici imali uključena dva faktora autentikacije.

Apple još uvek nije obrazložio ove mere bezbednosti. Međutim, na stranici za korisničku podršku, postavljen je članak na ovu temu, koji kaže:

Ukoliko vi ili neko drugi više puta unese nepravilno vašu lozinku, sigurnosno pitanje ili bilo koju drugu informaciju vezanu za vaš nalog, Apple ID će se automatski zaključati iz bezbednosnih razloga i neće moći da se poveže sa Apple-ovim servisima. Otključaćete svoj Apple ID nakon verifikacije identiteta.

Samo se nadamo da se ne radi o pokušaju zloupotrebe naših podataka. Ako se i vama ovo desilo, sve što treba da uradite je da pratite korake koji su dati na Apple-ovom sajtu i nakon resetovanja lozinke, sve će opet biti uredu.

Ako budemo imali više informacija o ovom temi, odmah ćemo vas izvestiti o tome.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!