imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Da li možete pogoditi koji je najpopularniji Apple proizvod?


Apple je sproveo istraživanje sa ciljem da otkriju koji njihov proizvod je najpopularniji. Ne, nije onaj na koji ste prvi pomislili…

Činjenica da je Apple 2016. godine uklonio sve ulaze od 3.5mm sa svojih iPhone 7 i 7 Plus uređaja, koji su oduvek bili integralni delovi telefona, dovela je do brojnih nepredviđenih promena u njihovoj paleti proizvoda, a i na tržištu mobilnih telefona generalno. Na primer, brojni drugi proizvođači pratili su ih u stopu i pridružili se inicijativi, koja je u početku delovala kao vrlo drastična. Takođe, taj potez je otvorio put razvoju uređaja poput AirPods-a.

Osim razvoja bežičnih slušalica, pojavila se još jedna, daleko logičnija zanimljivost:

Najpopularniji Apple-ov proizvod je – adapter.

Barem je tako otkrilo istraživanje koje je sprovedeno na osnovu prodaje Apple-ovih proizvoda u odabranom američkom lancu prodavnica. Da ironija bude još veća, taj proizvod je najtraženiji proizvod generalno – premašuje potražnju i za iPhone-om i iPad-om.

Sa jedne strane, moramo naglasiti da se za potrebe ovog istraživanja računala prodaja iPhone-a po bojama, što svakako utiče na rezultate i zbog toga ti podaci nisu uključeni u donju tabelu. Sa druge strane, primetićete da je AirPods postao najpopularniji proizvod u poslednjem kvartalu, ali da Lightning na 3.5mm adapter i dalje suvereno vlada.

Teško je doneti konačan zaključak. Ne može se osporiti da je Apple istovremeno u pravu i da nije. Vidi se da ljudi i dalje vole konektore na koje su naučili, ali i AirPods slušalice su i dalje vrlo tražene, pa postoji verovatnoća da će u skoroj budućnosti preuzeti globalnu dominaciju.

Napomena: Ovo su rezultati istraživanja sprovedenog u jednom lancu prodavnica, što znači da bi rezultati na globalnom nivou mogli biti potpuno drugačiji.

Izvor: The Verge

Beats
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!