imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Da li ste pronašli iPhone ispod jelke? Hajde da vidimo šta ćete prvo uraditi?


Sakupili smo najvažnije informacije koje svaki novi korisnik iPhone-a i iPad-a treba da zna. Ovde možete pronaći odgovor na šta treba obratiti pažnju ako ste dobili svoj prvi iPhone, kako treba aktivirati novi uređaj ili kako da pređete sa Android-a na iOS.

Kada otvorite kutiju i uključite uređaj, verovatno ćete se zapitati kako da aktivirate telefon. Najstrašniji će biti prelazak sa jednog sistema na drugi, ali Apple vam dosta pomaže u tome. Možete preneti gotovo sve podatke, osim aplikacija, sa starog uređaja na novi prateći ove korake.

Kao novom korisniku iPhone-a, biće vam potreban Apple ID. Nemojte se uplašiti kada vam Apple odmah bude tražio podatke sa kartice, to možete dodati naknadno svom nalogu. Ako više verujete virtuelnim karticama, možete koristiti PayPal nalog za svoje kupovine preko App Store-a. Ukoliko već imate Apple ID, ali biste želeli da počnete iznova, možete poništiti postojeći nalog.

Oni koji su već koristili iPhone će se super provesti u Apple-ovom ekosistemu. A ako imate iPad sa instaliranim najmanje iOS-om 11, evo najlakšeg načina da sve podesite na svom telefonu. Možete istraživati nove karakteristike na iOS-u 12, kao što su grupne notifikacije, funkcije Digital Health aplikacije ili grupne FaceTime pozive, itd.

Možda će vam trebati vreme da se naviknete na novu kontrolu gestovima ili promenu kombinacije lozinke na novim iPhone-ima , ali to je čar otkrivanja novina. Postoje neke sitnice kao što je scroll to top, ali ako prođete kroz sve linkove u ovom članku, kao i kroz aplikaciju Tips na svom iPhone-u, bićete spremni.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!