imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Dodavanje sigurnosnih brojeva telefona putem dvofaktorske autentifikacije


Osiguravanje vašeg Apple ID-ja je gotovo jednako važno kao i briga o samom uređaju. Apple-ova potpuno nova dvofaktorska autentifikacija sada pruža još više sigurnosti u slučaju krađe vaše lozinke za Apple ID.


Iako je provera u dva koraka bila poznata i pre pojave dvofaktorske autentifikacije, ova – sigurnija verzija – se zaista čini boljim metodom zaštite.

Dvofaktorska autentifikacija se koristi u slučaju da želite:

  • Da se prijavite na vaš Apple ID ili da posetite iCloud.com
  • Da se prijavite na iCloud, iMessage, Game Center i FaceTime nalog
  • Da kupujete putem iTunes-a, iBooks-a ili App Store-a sa novog uređaja
  • Kada vam je potreban vaš Apple ID za pomoć u Apple Support-u

Imate opciju da postavite i više sigurnosnih brojeva telefona koji mogu da budu od pomoći u slučaju da ne možete da dođete ni do jednog sigurnosnog uređaja. To možete da uradite sa brojevima telefona kojima imate pristup, bilo da se radi o kućnom broju ili broju koji koristi član vaše porodice.

Da biste podesili sigurnosni broj telefona, sledite sledeće instrukcije:

  • Settings > Password & Security.
  • Ovde možete da proverite i promenite prethodno dodate brojeve.
    Kliknite Edit.
  • Unesite kontrolni kod
  • Odaberite svoj državu, dodajte željeni broj telefona i odaberite da li želite proveru putem “Tekstualne Poruke” ili “Telefonskog Poziva”. Ako odaberete putem poruke, sve što treba da učinite je da upišete kod od 6 karaktera.
  • Sigurnosni broj telefona će se sada pojaviti na vašoj listi.

Moramo priznati da je ovakva mogućnost potvrde identiteta veoma dobra, s obzirom da možete da ga potvrdite čak i u slučaju da vam uređaj nije dostupan u datom trenutku.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!