imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Dopadaju vam se? Ne zanosite se, jer nijedna od ovih osoba nije stvarna


Veštačka inteligencija je toliko napredovala da se ne mogu jasno razabrati veštački stvoreni portreti od stvarnih.

Internet je danas prepun veštačke inteligencije, automatskog učenja i sličnih pojmova. Većina aplikacija ih koristi počevši od fotoaparata, preko frižidera, pa sve do aparata za kafu. Osim toga, ima i svoju marketinšku vrednost i predstavlja uzbudljivo i brzorastuće polje tehnologije.

Isto tako znamo da uz pomoć veštačke inteligencije možemo napraviti nove recepte, komponovati muziku, a u stanju je da izvede i neke od najkreativnijih zadataka. Ono na šta se manje obraća pažnja je mogućnost vizualizacije korišćenjem algoritama.

Na primer, Philio Wang, jedan od Uber-ovih inženjera softvera je kreirao sajt. Uz korišćenje Ian Goodfellow-ovog okvira je stvorio sajt ThisPersonDoesNotExist na kome možete da vidite portrete ljudi koji ne postoje, a koje je generisao algoritam. Kada osvežite stranicu, algoritam će iznova generisati potpuno nove fotografije.

Sajt koristi takozvanu GAN (Generative Adversarial Networks) tehnologiju. Primenjuje dva tipa veštačke inteligencije. Prvi je programiran tako da generiše sliku, a drugi da odvoji generisane od stvarnih portreta. Ukoliko prvi uspe da napravi toliko stvarnu sliku da ga drugi detektuje kao stvarnu, slika će biti objavljena na sajtu. Isprva je teško pronaći mane na fotografiji. Ali, baš zato predstavlja savršenu zabavu za nedeljno popodne.

• ThisPersonDoesNotExist

Izvor: The Verge

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!