imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

The Escapist 2: Pocket Breakout – Bekstvo ne može da dosadi


Teme u kojima zatvorenik pokušava da pobegne iz zatvora su uvek zanimljive, bilo da se radi o igri, filmu ili knjizi. Naravno, ovaj veliki interes inspirisao je i gejming industriju, tako da od sada možete uživati u najnovijem delu ovog žanra na mobilnim telefonima.

Team 17 koji vam može biti poznat zahvaljujući Worms serijalu igara sarađivao je sa Mouldy Toof Studios-om i 2015. godine izdao igru The Escapist, u kojoj smo morali da pobegnemo iz jedinstveno konstruisanog zatvora. Igra je bila toliko uspešna da su dve godine kasnije programeri nastavili sa The Escapist 2, koji je dobio mobilnu verziju i Pocket Breakout podnaslov.

Suština je sledeća: moramo pobeći iz 5 različitih kazneno-popravnih ustanova na različitim nivoima. Stil igre je takozvani Sandbox, tj. uputstvo za igranje dobijamo samo u uvodnom delu, tako da je potpuno na nama kako ćemo vratiti svoju slobodu. Svi nivoi predstavljaju različite teme (npr. kaznena kolonija u pustinji, logori za ratne zarobljenike, tajne vojne stanice), ali suština je ista: moramo otkriti slabosti kompleksa i besramno zloupotrebiti ovo znanje. Očigledno, da bi se postiglo sve gore navedeno, naporni rad i kreativnost su neizbežni faktori, pa je ova igra prvenstveno namenjana za one koji bezgranično posvećuju svoje vreme zabavnim igrama.

Sa ili bez Sandbox-a, postoje određena pravila. Ipak je reč o zatvoru. Moramo obratiti pažnju na to da uvek budemo prisutni tokom različitih dešavanja, za vreme obroka ili tuširanja, i da uradimo posao koji je definisan za određeni dan. Vreme za planiranje bekstva imamo samo u pauzama ili u ostatku dana. Ako uradimo drugačije, stražari bi mogli posumnjati i kazniti nas.

Na samom početku igre možemo odabrati našeg junaka, definisati njegov izgled i dati mu ime. Unutar zatvora možemo da obavimo misije, a zahvaljujući novcu koji dobijemo, možemo kupiti robu. Predmeti su od vitalnog značaja, mada većinu njih moramo kreirati sami uz pomoć sistema nalik Minecraft-u. Na primer, da bi imali lopatu, potrebne su tri različite stvari. Za sofisticiraniji beg potrebni su ozbiljniji predmeti, tako da je preporučeno da korisimo svoje slobodno vreme u potrazi za materijalima i komponentama.

Možemo pronaći nekoliko načina da pobegnemo na svakom nivou. Osim klasičnog razbijanja zida, preskakanja ograde i kopanja tunela, uvek postoji složenija filmska akcija dostupna u multiplayer modu (do 4 igrača). Na primer, za kaznenu koloniju u pustinji izabrali smo izlazak iz tunela, ali možemo napraviti i samostrel.

Grafika je prilično jednostavna, ali je uočljiv razvoj u odnosu na prethodnu verziju. Oni koji nisu alergični na pikselska rešenja, igra će ispuniti njihova očekivanja. A uz sve to, baterija ne troši mnogo. Muzika i zvučni efekti predstavljaju retro stil. Što se tiče pogleda, možemo birati između tri opcije, tako da samo sigurani da će svako od vas pronaći najpogodniji način. Tokom istraživanja smo se susreli samo sa jednom recenzijom u kojoj su se korisnici žalili na nezgodnu kontrolu na mobilnom telefonu, ali im to nije predstavljalo nikakve ozbiljnije probleme.

Upoznavanje sa svim mogućim načinima za beg može potrajati nekoliko sati, dok mogućnost igranja sa više igrača pruža potpuno drugačiji doživljaj. Imajući u vidu sve ove informacije, ne mislimo da bi Pocket Breakout bio izuzetno skup, tako da bi oni koji su zainteresovani za svet zatvorenika mogli biti potpuno zadovoljni njime. U slučaju da mislite da ste podjednako lukavi kao Stallone i Schwarzenegger u filmu Escape Plan, onda će igra Tem-a 17 biti savršena za vas.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!