imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Fabrički kod iOS-a suptilno upućuje na iPad sa Face ID-jem


Moguće je da će se uskoro povećati broj uređaja sa Face ID-jem, obzirom da su svi Apple-ovi gurui potvrdili da će kompanija ove godine osvojiti tržište iPad-om Pro koji koristi tehnologiju prepoznavanja lica.

Kao i obično, Bloomberg-ov analitičar Mark Gurman je još u novembru pisao kako možemo da očekujemo iPad Pro sa ekranom bez ivica i sa Face ID-jem. Tada smo svi samo kimnuli glavom jer je nova generacija iPad-a Pro, sa gomilom odličnih funkcija predstavljena u maju još uvek bila prilično sveža. Ako još niste, možete da pročitate naše izveštaje o testiranju oba uređaja.

Posle Gurmana, iste vesti je potvrdio i Kuo, a prošlogodišnja zvezda Guilherme Rambo i urednik iHelpBR-a Filipe Espósito su otkrili veoma zanimljive informacije u kodu prve razvojne beta verzije iOS-a 11.3. U tekstu se jasno spominje „moderni iPad“, a to je posebno važno ako uzmemo u obzir činjenicu da se ta ista fraza koristila za iPhone X prošle godine. Naravno, to ne mora da znači da nam stiže iPad sa ekranom preko cele površine i Face ID-jem, ali nekakav novi iPad sasvim sigurno možemo da očekujemo.

Sve ove informacije se neverovatno podudaraju. Lično ne koristim Touch ID na svom iPad-u, ali ako Apple lansira verziju iPad-a sa Face ID-jem, to će biti apsolutna potvrda da novi sistem identifikacije odlično funkcioniše. Zašto onda ne bi postojeću tehnologiju zamenili novijom? Takođe, ako sve ove procurele informacije budu tačne, 3D Touch neće biti uključen i Apple će se i dalje držati LCD tehnologije.

Izvor: MacRumors

Super veličina. Super cena.
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!