imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Gejmeri vole igrice za iPhone koje su kao sa konzole


Početkom godine smo testirali igricu GRID Autosport koja je jedna od prvih igrica za iPhone čiji je kvalitet u rangu najboljih konzola. Šest meseci kasnije se ispostavilo da su ovakve igrice vrlo popularne u App Store-u. 

GRID Autosport je predstavio vrlo inovativnu perspektivu u industriji mobilnih igrica i to iz više različitih uglova. Kreatori ove igrice su najpre predstavili igrice koje su u rangu sa onima koje se igraju na konzolama. Kada je reč o igricama za iPhone, u tu grupu možemo da svrstamo i Civilization 6, kao i Development Tycoon (koji je debitovao na drugoj platformi). Procesori i grafičke kartice današnjih smartfona imaju kapacitet da podrže takve igrice, pa su neki developeri odlučili da pruže korisnicima iOS-a igrice koje su jednakog kvaliteta kao i na konzolama.

I zaista su bili uspešni. GRID je i dalje vrlo popularan, čak i u pogledu cene. Ta aplikacija košta 9,99 dolara u App Store-u, a ne zahteva pretplatu niti bilo kakva dodatna plaćanja. Drugim rečima, plaća se samo jednom i zato funkcioniše kao igrica za PS4 koju platite jednom, a nakon toga je igrate kad god poželite. To, ipak, nije generalno pravilo. Kompanija EA koja se bavi razvojem igrice Real Racing često opterećuje korisnike dodatnim troškovima.

Korisnicima su, ipak, draže igrice koje imaju fiksnu cenu, što dokazuje i broj preuzimanja GRID Autosport-a koji je prešao 10.000. Najviše nas zanima kako drugi developeri vide budućnost ovih igrica.

Preuzmite GRID Autosport u App Store-u (univerzalno)

Izvor: Cult of Mac

Beats
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!