imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Hoće li izlet rezultovati novim proizvodom?


Iako same pozivnice ne otkrivaju mnogo, ovaj događaj obrazovnog tipa, koji će se održati 27. marta, narednih dana će sigurno biti zanimljiv brojnim Apple-ovim fanovima.

Danas je nekoliko odabranih američkih i engleskih novinara u poštanskom sandučetu pronašlo Apple-ovu pozivnicu za „izlet“ u Čikago 27. marta. Sama pozivnica je prilično kratka, ali kruži toliko glasina o osvežavanju linije proizvoda, a i mnogi od nas su očekivali dodatan događaj ovog proleća, pa postoji dobra šansa da bi upravo ovaj izlet mogao da urodi onim „još jednim“ proizvodom.

Doduše, ako pogledate vesti vodećih medija posvećene Apple-u, videćete da se govori o jednom određenom proizvodu. Čitali smo o novom iPhone-u SE iz ne tako pouzdanih izvora, Ming-Chi Kuo sanja o nadogradnji MacBook Air-a, a i vreme je za lansiranje AirPower-a.

Međutim, u kontekstu ove pozivnice napravljene u pravom školskom stilu, najviše se priča o iPad-u, uređaju koji Apple opisuje i reklamira kao idealan za obrazovanje. Tako kruže glasine o novom 9,7-inčnom iPad-u, a oni koji obraćaju pažnju na detalje primetili su na pozivnici rukom nacrtan logotip kao obećanje novog Apple Pencil-a. Ukratko, znamo malo, ali se nadamo mnogo čemu. Samo jedna stvar je sigurna, jedva čekamo 27. mart.

Poslednji put je Apple organizovao sličan događaj, u januaru 2012. godine, u New Yorku. Tada su najavili iBooks 2 sa interaktivnim udžbenicima, iBooks Author i novu verziju iTunes-a za iPad.

Izvor: The Verge

iPad
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!