imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Huawei sarađuje sa autorom reklama za Mac


Kineski gigant u svetu mobilnih telefona će učiniti sve kako bi osvojio Apple-ov domaći teren – SAD, a izgleda da će u svoje redove privući i Justina Longa, poznatog po svojim reklamama za Mac računare.

Justin Long bi mnogima mogao da bude poznat iz klasičnih Apple-ovih reklama za Mac računare, u kojima je on glumio Mac računar, a John Hodgman PC računar. Tokom ovih smešnih, a ponekad i ironičnih dijaloga, Justin, koji je glumio Mac računar, je naglašavao sve prednosti Apple-ovih računara, kao i nedostatke PC računara u Apple-ovoj “Get a Mac” kampanji koja je trajala od 2006. do 2009. godine.

Huawei surađuje s autorom Mac reklama

Evo i primera jednog tipičnog dijaloga u navedenim reklamama:

“Zdravo, ja sam Mac!”
“A ja sam PC.”
“Nazdravlje, jesi li u redu?”
“Ne, nisam u redu. Imam virus koji se širi svuda okolo.”
“A, da.”
“Hvala ti. Bolje se drži podalje, ovaj je opasan.”
“Nema potrebe, biću ok.”
“Ne, ne, nemoj se junačiti, prošle godine je bilo 114.000 poznatih virusa za PC računare.”
“Za PC, ne za Mac računare, tako da…”
“Mislim da moram na spavanje…”
“Hej, ako misliš da će ti to… pomoći… onda u redu.”

Isplati se pogledati ove reklame jer zaista ima sjajnih koje bi nasmejale čak i PC korisnike.

 

Nakon svega toga potpuno je jasno zašto bi vrlo hrabar potez bio kada bi Huawei unajmio maskotu Macintosh računara. Prema rečima Jessice Grizel, CEO-a kompanije Blast Radius koja se bavi izradom reklama, nikako nije reč o slučajnoj, već o vrlo promišljenoj odluci da se jedno od najvećih Apple-ovih zaštitnih lica prebaci na stranu kompanije Huawei.

To je bio jedan od ključnih razloga zašto smo razmatrali Justina kao partnera za Huawei – rekla je Grizzel misleći na vezu između Justina Longa i Apple-a.

Huawei surađuje s autorom Mac reklama

U prvoj reklami Justin se nalazi na razgovoru za posao i kada pomislimo da razgovara sa nekim, ispostavlja se da je sam u prostoriji. Njegov sagovornik je, zapravo, Huawei-jev najbolji uređaj, Mate 9, kog on pokušava da uveri u svoje mogućnosti i sposobnosti za izradu reklama, iako nema iskustva u tom području. Telefon reaguje na Justinove reči emotikonima, fotografijama i video snimcima.

Jessica Grizzel je izjavila da planiraju da se približe Apple-u, a da u trenutnoj kampanji žele da pronađu “dobru središnju poziciju na kojoj će se ova ideja postepeno predstavljati, umesto da se samo eksplicitno navede”.

Scenarijom se Justin kasnije postavlja za novog direktora koji vodi Huawei proizvode na put preko kojeg će ući na tržište i na njemu ostaviti svoj trag. Nema sumnje da Justinova istorija sa Apple-om pojačava celokupan utisak o ovim kratkim filmovima, a samom Huawei-u gradi poziciju izazivača na tržištu SAD-a.

Ovo je otvorena pozivnica Apple-u na borbu. Huawei još uvek nije uspeo da pokori tržište SAD-a, i pored toga što je ostvario sjajan uspeh u Kini i što ima prednost u mnogim evropskim zemljama. Razlog za to je što nedostaju pravi ugovori za dobavljače na toj strani sveta, koju, ipak, planiraju da osvoje u naredne 3 godine.

Njihova trenutna kampanja je dobar potez, iako sama izvedba i nije toliko dobra. Ne postoji ništa što bi moglo zadržati pažnju korisnika ili ih nasmejati. Sumnjamo da bi ovo mogao biti početak reklamnog rata između Huawei-ja i Apple-a, kao što je to obično bio slučaj između Apple-a i Microsoft-a, ali je odličan pokušaj.

Izvor: Apple Insider

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni... - Klikni ovde!