imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Ovaj članak nije ažuriran više od godinu dana. Napominjemo da bi sadržaj mogao biti zastareo.

Intervju sa predstavnicima Apple Musica


BuzzFeed News je organizovao intervju sa Jimmy Iovineom, Zane Loweom i Bozomom Saint John tokom kojeg su razgovarali o tome šta su naučili tokom prve godine Apple Musica, borbi s ekskuzivnim pravima za streaming i još mnogo drugih tema.

Iovine je objasnio kako je njegov krajnji cilj olakšati umetnicima predstavljanje svoje muzike, a korisnicima lakši pristup dobroj muzici. Iovine je naglasio kako je ekskluzivan sadržaj jedna od stvari koje izdvajaju Apple Music od konkurencije.

Od samog početka, Apple je sarađivao sa muzičarima kao što su Drake, Britney Spears, Frank Ocean i mnogi drugi.

jimmy-iovine-cover-746x419

Jimmy Iovine

Njihov fokus na ekskluzivan sadržaj nije naišao na značajnu podršku javnosti, ali i velikog dela muzičke industrije. Universal Music Group je otvoreno stao protiv takvog načina poslovanja, dok je Kanye West izjavio kako takav način poslovanja, kao i ograničavanja sadržaja i pristupa sadržaju štete celoj muzičkoj industriji.

Iovine je naglasio da će Apple Music nastaviti sa ekskluzivnim sadržajem uz saradnju sa drugim izdavačkim kućama, poput Sony Music Entertainment i Warner Music Group.

Ispitujemo teritoriju i tražimo šta je uspešno. Svaki put kada ponudimo ekskluzivan sadržaj, naučimo nešto novo. – Jimmy Iovine

zane-lowe-studio-tilt

Zane Lowe

Zane Lowe je objasnio kako Apple Music postaje sigurno mesto za muzičare, mesto na kojem mogu objaviti svoju muziku i ostale prateće informacije. Lowe je naglasio kako im to ne omogućava samo Beats 1, streaming deo Apple Music-a, nego i celokupna Apple Music usluga.

Bozoma Saint John, koja je zadužena za globalni marketing Apple Music-a i iTunes-a, opisala je proces uvođenja promena u Apple Music. Neka od pitanja koja postavljaju sami sebi su: Kako konzumiramo muziku? Zašto joj se okrećemo? Kako možemo da je poboljšamo?

screen-shot-2015-10-27-at-2-08-17-pm

Bozoma Saint John

Music aplikacija na iOS operativnom sistemu doživela je velike promene sa dolaskom iOS 10. Iovine je objasnio kako su mnoge promene napravljene kako bi se pojednostavilo korisničko iskustvo.

Intervju je završen uz priznanje Iovina da su u početku možda bili preambiciozni sa Apple Music-om, ali da sada, godinu dana kasnije, znaju gde su pravili greške i polako idu ka uspehu, korak po korak.

Jimmy Iovine i Bozoma Saint John su se uz Eddy Cue-a i britanskog komičara James Corden-a pojavili u najnovijoj reklami za Apple Music.

Sadržaj reklame je fiktivan intervju Iovina, Bozome i Cuea sa Cordenom gde on smišlja sve komplikovanije i besmislenije ideje za novu reklamu, dok ga oni odbijaju govoreći da jedino što žele da reklama govori je da Apple Music nudi liste pesma na osnovu pesma koje volite da slušate, da možete slušati pesme lako, jednostavno i brzo, čak i ako nemate pristup internetu, kao i da Apple Music ima preko 40 miliona pesama.

Izvor: Buzzfeed

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!