imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone 7 preživeo pad u ledenu reku


Ne bi vam baš preporučili da bacate telefon u ledenu vodu, ali ako vam telefon ipak završi na dnu ledenog Dunava, vaš telefon bi možda i mogao da prođe bez ogrebotine…

Priča nam dolazi iz Rusije, blizu ledom okovanog Jakutska gde je jedan lokalni ribar, pod imenom Aglov, odlučio da provede dan mirno pecajuću na ledenoj reci.

Sa sobom je poneo i svoj iPhone 7 Plus. iPhone 7 Plus zvanično ima IP67 ocenu, što znači da može da provede do 30 minuta potopljen u vodi na dubini od 1 metar. Tehnološke kompanije često tvrde za svoje uređaje nešto što može lako i pouzdano da se dokaže, mada često uređaji mogu izdražati mnogo više. Ipak, ništa nije moglo da pripremi Aglova i njegov telefon na ono što će mu se desiti.

Navodno, telefon je upao u 2 metra duboku, ledenu reku kroz rupu koju je Aglov isekao u ledu. Telefon je na dnu reke proveo zapanjujućih 13 sati, koliko je bilo potrebno Aglovu da ubedi svog prijatelja, koji ima odelo za ronjenje, da zaroni u ledenu reku u potrazi za Aglovim telefonom. Posle kratke pretrage Aglov prijatelj je pronašao telefon, uključen, bez ogrebotine i sa 19% baterije.

Pošto je ceo poduhvat sniman, snimak možete pronaći na Instagramu.

Jedino što je čudno je zašto je kvalitet snimka, na mestu gde ljudi idu na pecanje noseći iPhone 7 Plus, tako loš.

Naravno, možemo sumnjati u autentičnost ove priče, mada video deluje prilično ubedljivo. Ipak, čak i da je video snimak lažan, momak koji je zaronio zaslužuje barem par rečenica pohvale za vreme provedeno u ledenoj reci.

iZvor: Cult of Mac

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!