imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone-i bi mogli da upozoravaju na spam pozive


Zahvaljujući novom patentu Apple-a, korisnici će u budućnosti možda moći da izbegnu pozive spamera koji obično počinju sa “Odakle ti moj broj?”

Kao što dobijamo spam poštu, isto tako možemo da primimo i spam pozive. Verovatno se većina nas već susrela sa takvom situacijom. Nažalost, iako imamo sofisticirane opcije sistema filtriranja u slučaju elektronske pošte, trenutno ne postoji adekvatno rešenje kada se radi o telefonskim pozivima. Posebno ako ste vlasnik iPhone-a.

Apple sada svom patentu dodaje tehnologiju kojom će ovakva situacija moći da se predupredi. Sistem će analizirati tehničke podatke dolazećih poziva kako bi mogao da odluči da li se radi o pravim ili maskiranim pozivima koji su prosleđeni sa interneta. U poslednjem slučaju, telefon će upozoriti vlasnika unapred, te će isti moći da prosudi da li želi da ulazi u potencijalno neprijatan razgovor ili ne.

Ustvari, Apple dosta zaostaje za konkurencijom u ovoj oblasti. Na primer, Google je uspeo (bar na engleskom jeziku) da napravi mehanizam uz pomoć koga korisnik spam poziv može da prosledi digitalnom asistentu koji onda traži od onoga ko poziva da se predstavi i objasni razlog poziva. Korisnici čak ne moraju ni da slušaju razgovor, jer se transkripcija radi u realnom vremenu, na osnovu koje korisnik odlučuje da li će da se priključi razgovoru ili ne.

Iako nećemo ni doći do te situacije kada patent počne da se koristi, bar ćemo biti malo bliže krajnjem rešenju.

Izvor: The Verge

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!