imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone korisnici najviše troše na aplikacije


Objavljen je jedan zanimljiv izveštaj koji govori o tome koliko novca ljudi troše na aplikacije za iOS uređaje, a pokazuje nam i da ovaj iznos raste iz godine u godinu.

U dobra stara vremena, kada su iPhone 4 i 4s bili u svom zlatnom razdoblju, iPhone uređaji su postajali sve popularniji izvan granica SAD-a. Tada se smatralo uvrnutim kada ste morali platiti aplikaciju (što je razumljivo jer mnogi nisu plaćali za Windows OS). iPhone korisnici su ubrzo shvatili da plaćanje u visini od jednog dolara u App Store-u nije toliko veliki problem. Zatim, App Store je bio u to vreme prepun aplikacija koje su imale cenu od jednog dolara. Danas aplikacije najčešće možete preuzeti besplatno, a plaćaju se samo dodatne komponente u okviru nje ili developeri od vas traže 5-6 dolara za kupovinu tih aplikacija.

iPhone korisnici najviše troše na aplikacije

Možda su ovakav mentalitet i baza korisnika odgovorni za činjenicu da su iPhone korisnici potrošili prosečno 40 dolara na aplikacije u 2016. godini. To je veliki porast u odnosu na 2015. godinu, kada je taj iznos bio 35 dolara. Prema podacima SensorTower-a, korisnici su trošili u proseku 27 dolara na igre, a ova kategorija donela je 80% prihoda App Store-u. Ostatak prihoda donele su sledeće tri popularne kategorije: muzika, zabava i društvene mreže.

iPhone korisnici najviše troše na aplikacije

Kategorija zabave ima porast od 130% u odnosu na prošlu godinu, iako se ne čini tako bitnom kategorijom na prvi pogled. Veliku ulogu u tom porastu imaju HBO Now, Hulu i Netflix. Ono što je očigledno je činjenica da se preuzima sve manje aplikacija, uprkos tome što raste potrošnja korisnika. Korisnici su preuzeli u proseku 35 aplikacija 2015. godine, dok je ta brojka 2016. pala na 33 aplikacije. Možda je reč o slučajnosti, ali kada ove brojke primenimo na stotine miliona korisnika, razlika je ogromna.

Izvor: Cult of Mac

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!