imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Još jedan razlog zbog kog volimo Apple


Jedan od osnovnih principa kojih se Apple pridržava je da iPhone može koristiti svako, uključujući i korisnike sa hendikepom.

Sedam novih reklama je postavljeno na Apple-ov YouTube kanal i u njima su predstavljene mogućnosti koje se odnose na oko 1% korisnika.

Iako je reč o marketinškom triku, baš kao i u bilo kojoj drugoj Apple reklami, ove reklame nam zaista pružaju nešto drugačije. Možete pogledati u život koji, ako imate sreće, nikada nećete morati da iskusite. Nažalost, ima mnogo ljudi oko nas kojima je ovo svakodnevnica. Često smo spremni da zaboravimo na njih, pošto ih retko susrećemo.

01_another_reason_to_love_apple

Zato su najnovije Apple-ove reklame toliko važne. One ističu da postoje ljudi sa hendikepom, koji bi voleli da žive svoje živote poput svih nas. Ako im iPhone može pomoći u postizanju toga, odlično je što Apple reklamira te mogućnosti, pošto je naglasak na nadogradnji funkcija pristupačnosti zaista neverovatan.

Svih sedam video snimaka je posvećeno ljudima sa različitim hendikepima. Upravo je to ono što im daje vrlo stvarnu notu. Nijedan od njih nije isti. Dirigent hora koja ima oštećenje sluha; pevač-bubnjar-PR predstavnik metal benda sa oštećenjem vida; izvršni direktor tehničke konsultantske kompanije koji je u kolicima. Svi oni imaju nešto zajedničko: iPhone-ove funkcije pristupačnosti im pomažu u postizanju njihovih ciljeva.

Zato zaista vredi da pogledate sledeće snimke.

Izvor: Macrumors

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni... - Klikni ovde!