imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kakav je vaš Workflow? – Apple prečice


Imamo mnoštvo dnevnih aktivnosti i rutina na našim iPhone uređajima. Možemo ih prikupiti u aplikaciju i koristiti ih pomoću samo jednog klika. Pogledajmo za šta je dobar Workflow.

Workflow je prisutan u iOS-u od 2014. godine, a Apple-u se toliko svideo da su prošle godine odlučili da kupe celu kompaniju. Tim razvojnih programera je ostao isti, ali su se preselili u Apple kako bi nam mogli doneti senzaciju potpuno izvorne iOS aplikacije.

Da budemo iskreni, bili smo pomalo izgubljeni kada smo prvi put koristili ovu aplikaciju. Imali smo osećaj da ova aplikacija zna sve što nam je potrebno, ali nismo znali od čega da počnemo. Možete birati između kategorija kako bi kreirali spostveni Workflows, koji se mogu prilagoditi i prikačiti između drugih Widgeta, kako bi vam uvek bili pri ruci. Evo nekoliko primera.

Recimo da ste velika zvezda na Instagramu i imate stalnu potrebu da objavljujete postove na toj društvenoj platformi. Možete kreirati algoritam koji odabira vašu najnoviju fotografiju, i objavljuje je na Instagramu sa predviđenim tekstom. Takođe, možete dodati i različite funkcije poput objavljivanja na Facebooku ili slanja fotografije u odabrani razgovor.

Aplikacija nudi različite rutinske radnje. Upravljanje omiljenim subreddit-ima, tajmer za pranje zuba i izračunavanje vremena putovanja između nekoliko događaja u vašem Kalendaru, samo su neke od njih. Takođe, možete automatski izrezati sve rubove fotografija, preuzeti i konvertovati datoteke, sačuvati podatke i tako dalje. Kada bi naveli sve funkcije i njihove kombinacije, ovaj članak bi bio beskrajan.

Stoga vam radije preporučujemo da isprobate ovu aplikaciju, kreirate sopstveni Workflow i kažete nam više o svom iskustvu u komentarima ispod.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!