imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kako je napravljen Portrait Lighting


Zbog čega su Portrait Lighting fotografije na iPhone-u tako stvarne? Apple nam je u novom video snimku pokazao više o tome.

Portrait Lighting je jedna od najboljih funkcija iPhone X i iPhone 8 modela. Zahvaljujući TrueDepth sistemu kamere sa lakoćom možete da pravite umetničke portretne fotografije ili portretne selfije, u zavisnosti od toga sa koje strane uređaja se nalazite. U njihovom videu možete videti da pojam “umetnički” uopšte nije preterivanje, pošto je Apple razvio funkciju uz pomoć savremenih slikara i fotografa.

Nismo samo proučili portretnu fotografiju. Vratili smo se u vreme kada se koristila boja, rekao je Johnnie Manzari, član Apple-ovog Human Interface tima.

Zamislite gomilu inženjera, dizajnera i marketinških stručnjaka koji bi voleli da naprave uređaj koji ukazuje na novi razvoj, a pritom je vrlo koristan i za sve korisnike. Razmišljali su o tome kako da osmisle funkciju koja pokazuje šta sve hardverska i softverska ažuriranja mogu da urade. Onda su došli do ideje, šta bi bilo kada bi filtrirali studio svetla?

Zvuči jednostavno, ali je u pitanju prilično težak zadatak prevoda umetnost na jezik matematike. Zatražili su pomoć od elitnih savremenih umetnika i počeli da proučavaju kako bi režijska svetla mogla da rade na različitim licima. Rezultat govori sam za sebe, a Portrait Lighting radi veoma intuitivno zahvaljujući neverovatnim softverskim rešenjima.

I upravo je to bio Apple-ov glavni cilj. Kao što možete da vidite u video snimku, ranije, ako ste želeli da imate takvu fotografiju, trebala vam je pomoć čitavog tima ljudi kako bi je dobili. Sada vam je za to potreban samo jedan klik. Iako fotografije slikane sa iPhone-om ne idu u portfolije ili na reklamne panoe, one su savršene za društvene mreže i porodične foto albume.

Izvori: MacRumors i BuzzFeed

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!