imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kako podesiti posebne melodije za pozive i poruke na iPhone-u


Na svom iPhone-u možete podesiti posebne melodije poruka i dolaznih poziva za određene kontakte. Pogledajmo kako to uraditi!

Naravno, nakon čitanja ovog članka, niko neće podesiti poseban zvuk poziva za svaki kontakt u svom adresaru. Međutim, ova metoda može biti korisna ako želite razlikovati neke razgovore u iMessageu ili pak dolazne pozive. Recimo, poslovnu grupu za dopisivanje ili poziv od šefa, tako da znate kada se ne treba javiti (ne preuzimamo odgovornost za posledice primene ovog saveta).

Ako želite dodeliti posebne melodije za određene brojeve telefona ili e-mail adrese, prvo dodirnite ikonicu telefona na svom iPhone-u. Odaberite željenu osobu među svojim kontaktima, i izaberite “Edit” u gornjem desnom uglu. Ovde svakom kontaktu možete dodavati nove e-mail adrese, web adrese i sl. Ako odete dole, u odeljcima “Ringtone” i “Text Tone” možete podesiti posebne melodije za taj kontakt.

Možete podesiti i posebnu vibraciju ili omogućiti da čujete dolazne pozive te osobe čak i ako vam je uređaj postavljen na “Do not disturb” mod. Ako vam se ne sviđaju zadate melodije, idite na “Buy More Tones”. Ili, kao što smo spomenuli u ranijem članku, možete iskoristiti neku od sačuvanih pesama kao zvuk zvona.

Oni koji već neko vreme koriste iPhone sigurno su primetili da u slučaju grupnih razgovora mogu postaviti zvukove za pojedinačne kontakte, ali ne i za sam razgovor. Premda je ovo uradi-sam metoda, možete rešiti i taj problem, ako svim učesnicima razgovore dodelite iste melodije, dobićete unificirani zvuk.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!