imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kako prelaziti sa jednog naloga na drugi na Apple TV-u?


Apple TV najčešće ne koristi samo jedna osoba. Za razliku od iPhone-a ili iPad-a, reč je o porodičnom uređaju koji koriste svi. Prelazak sa jednog naloga na drugi se može smatrati normalnom pojavom. Hajde da pogledamo gde možete naći tu opciju na svom Apple TV-u.

Apple TV, kao i bilo koji drugi Apple-ov uređaj, može da se koristi samo sa jednim Apple ID-jem u datom trenutku. Iako još uvek nije razvijena opcija za istovremenu prijavu više korisnika, postoji mogućnost pristupanja sadržaju drugih korisničkih naloga putem opcije porodičnog deljenja. U Podešavanjima takođe možete da pronađete i opciju prebacivanja sa jednog naloga u drugi.

Problem naloga na Apple TV-u se može razložiti na tri dela. Najpre, sav filmski i muzički sadržaj koji je kupljen na iTunes-u kao i sve aplikacije koje su preuzete putem App Store-a i Apple Music-a su dostupne na Apple TV-u. Zatim, fotografijama koje se nalaze na iCloud-u se pristupa odvojeno. I na kraju, moguća je prijava u Game Center.

Da biste prešli sa jednog naloga na drugi, idite u Settings na Home Screen-u, a potom izaberite “Accounts” pomoću svog daljinskog upravljača. Ovde možete da izaberete između prijave na iCloud, iTunes and App Store i Game Center. Sve sadržaje lako možete da podelite pomoću funkcije porodičnog deljenja, pa u slučaju preke potrebe možete da pristupite istom sadržaju čak i ako se prebacujete sa jednog naloga na drugi.

S obzirom na to da svaki nalog zahteva i određenu lozinku, ne može se dogoditi da svaki član koji učestvuje u deljenju dobije pristup sadržaju koji nije namenjen za svačiju upotrebu.

Beats
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!