imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kako pretraživati fotografije na iPhone-u ili iPad-u?


Photos aplikacija pruža odličnu opciju koja korisniku omogućava pretragu slika po objektima, lokacijama i atributima. U pretragu možete uneti recimo pojam plaža (beach), kamen (rock), pas (dog) i sve slike u Photos aplikaciji koje odgovaraju zadatim pojmovima će biti prikazane u unapred definisanim albumima.

Ovim načinom pretražujete sve slike na vašem telefonu, što uključuje slike koje ste snimili vašim iPhone-om ili iPad-om, kao i slike koje ste preuzeli preko interneta ili ih dobili na neki drugi način.

U nastavku su smernice za upotrebu ove zanimljive funkcije:

  • otvorite Photos aplikaciju i uđite u „Albums“ ili „Photos“ pregled.
  • u gornjem desnom uglu pritisnite na lupu
tap-search-button-ios-photos-449x800
  • unesite traženi pojam – npr.: “house” (kuća), “cat” (mačka), “boat” (čamac), “face” (lice), “water” (voda), “animal” (životinja), itd.
search-photos-ios-keywords-objects-places-449x800
  • pritisnite na indeksiran foto album da bi videli sve slike iz tražene kategorije
ios-photo-search-keyword-results-449x800

U gornjem primeru mi smo pretraživali kamenje (rocks). Osnovne pojmove poput „guitar“ (gitara), „car“ (auto), „beach“ (plaža), „rock“ (kamen), „tree“ (drvo), „lake“ (jezero), „person“ (osoba), „dog“ (pas), „rabbit“ (zec), „chair“ (stolica) i mnoge druge je lako pretraživati, a vi budite kreativni, pa ko zna šta ćete pronaći na vašem iPhone-u ili iPad-u.

Navedeni način pretrage najbolje radi sa velikim bazama slika, pošto je više materijala dostupno za procesiranje. Sličnu mogućnost nudi i Photos aplikacija za Mac, ali je ona malo drugačija za korišćenje, zbog različitog interfejsa.

Izvor: OSXDaily

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!