imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Koja fotografija je prava?


Teško je ostati ravnodušan na temu veštačke inteligencije, posebno onda kada samo jedna slika može da vas ostavi bez teksta.

Ove slike su postavljene na Twitter, a pokazuju izvornu verziju slike i verziju koju je napravila veštačka inteligencija.

Kao što možete da vidite, sličnost je zapanjujuća. Ono što celu stvar čini još neverovatnijom je da ove fotografije nisu uređivane u Photoshopu. Jednostavno su prepustili veštačkoj inteligenciji da „bez nadzora“ radi šta god želi.

Trenutno preovladavaju dva izrazito različita mišljenja o veštačkoj inteligenciji. Prema pozitivnim stavovima, koje zastupaju ljudi poput Marka Zuckerberga, veštačka inteligencija je odlična stvar. Drugu stranu predvodi Elon Musk, i ta grupa veruje da ulazimo u jako opasno područje, i da bi oslobađanje veštačke inteligencije moglo da stvori ozbiljne probleme u budućnosti.

Samo se setite koliko su problema izazvale lažne vesti u međunarodnoj politici u poslednjih nekoliko godina. Obično se šire putem društvenih mreža i milione ljudi uspešno dovode u zabludu. Šta će se dogoditi kada se na isti način budu pravile uverljivo realistične slike?

Dobro, apokalipsa nije nužno iza sledećeg ćoška. Na televiziji lako možemo da prepoznamo generisane prikaze. Videa su još očiglednija. Kako bismo vam to i dokazali (a i malo vas zabavili) evo nekoliko prikaza mačaka:

A ne smemo da zapostavimo ni ljubitelje pasa:

Možete pronaći još primera ako otvorite ovaj video. I naš članak o mašinskom učenju mogao bi da vam bude interesantan.

Izvor: Nvidia

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!