imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Koji je moj Apple ID?


Pitanje sa kojim se često susrećemo: koji je moj Apple ID? Možda se pojavio osmeh na licima iskusnih korisnika Apple-ovih usluga, ali ovo pitanje nije toliko jednostavno kao što se čini na prvi pogled. 

U proteklih nekoliko godina je broj korisnika iPhone-a i iPad-a znatno porastao u mojoj porodici (hvala iPhone-u SE, hvala jeftinijem iPad-u). Istovremeno, broj pitanja kao što sam upravo postavio eksponencijalno raste. Dakle, pitanje je na mestu – koji je moj Apple ID?

Pre svega, da razjasnimo razliku između Apple ID-a i iCloud naloga. Najjednostavnije rečeno: Apple ID je namenjen za kupovinu u App Store-u i iTunes Store-u, dok iCloud za online usluge, kao što je Mail, iCloud Drive, Notes, Messages, FaceTime, itd.

Ova neobična metoda je jedna od nasleđa stare MobileMe ere. Nije čudno što vas zbunjuje, s obzirom da većina korisnika ima Apple ID sa mejl adresom koja se završava na @icloud.com. Ali kako možete znati da li je vaš iCloud nalog ujedno i vaš Apple ID ili ne? Posoji nekoliko načina da proverite. 

Najlakše je da koristite svoj iPhone ili iPad. Uđite u Settings i na samom vrhu odaberite svoj nalog u kojem ćete pronaći Apple ID sa svojim imenom. On se pojavljuje i u meniju iTunes & App Store, Messages i FaceTime, koji se takođe nalaze u Settings-u.

Lako se može desiti da koristite istu mejl adresu za svoj Apple ID i iCloud nalog. To je u stvari najlakši način. Jedna adresa za sve. Ali imajte da umu da se radi o dva različita naloga.

 

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!