imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Pogledajte kako funkcioniše na duže staze!

Kolekcija Apple računara od 1100 stavki mogla bi da propadne


Austrijski majstor za računare najverovatnije planira da baci najveću Macintosh kolekciju na svetu, ukoliko ne pronađe investitora, koji bi lepo brinuo o njoj. Pola ove kolekcije trenutno se nalazi u Apple muzeju u Pragu.

Neki od starih Mac-ova bi mogli biti od velike vrednosti, pogotovo oni iz Apple-ovog ranih godina. Kolekcionari koji su uložili mnogo u stavke kao što su ove znaju ovo, međutim, najveća kolekcija na svetu nije u njihovim rukama. Kolekcija pripada Austrijancu, koji je po profesiji bio Apple-ov majstor za računare još od 1980-ih.

Roland Borsky tvrdi da je posao otpočeo prilično dobro, njegova radionica je bila ekstremno popularna i da je tokom godina sakupio mnogo računara u svom skladištu. Trenutno poseduje deo ovoga, dok je drugi deo (472 stavke) izložen u Apple-ovom muzeju u Pragu. Kako je prvi App Store otvoren u Beču pre nekoliko meseci, Borsky-ju je sve teže da sastavi kraj sa krajem.

Prema Borsky-ju, servis novih uređaja je teži, kada se radi o nezvaničnim partnerima, jer nije nimalo lako pronaći sve originalne komponente, a nabavka rezervnih delova visokog kvaliteta bi mogla potrajati i mesecima. Čovek nastoji da smanji svoje troškove, jer čuvanje sakupljene kolekcije košta mnogo.

Borsky se nada da bi neko mogao da sačuva njegovu kolekciju, bude zadužen za skladištenje i otplati njegov dug od 20.000-30.000 evra. Njegovi računari izloženi su kao deo privremenih izložbi u Beču, ali on i dalje želi stalan dom za stavke. Reuters je pokušao da kontaktira Apple po ovom pitanju, ali je kompanija odbila da da komentar.

Izvor: Reuters

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!