imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Koliko biste bili dobar UI dizajner?


Kratka, ali vrlo zabavna igra će pokazati da li imate oko za dizajniranje korisničkog interfejsa. Umete li da uočite i najmanji neusklađen detalj?

U današnje vreme, dizajn je isto tako važan deo jednog sajta ili bilo koje druge online platforme kao i njen sadržaj. Osim veština koje su potrebne da biste ih učinili lakim i intuitivnim za korišćenje, treba vam i izvesno znanje. Oni koji poseduju i jedno i drugo mogu sebe nazvati UI ( Korisnički interfejs) dizajnerima.

Naravno da možete naučiti ove veštine. Postoji nekoliko zlatnih pravila koje treba slediti: prostor, boje i ivice koje korisnici vole. Uspešni UI dizajneri ovo primenjuju u svom radu. Međutim, nešto sasvim drugo je imati dobro oko za ovakve stvari. Osim kreativnosti, potrebna vam je i estetska intuicija.

Uz pomoć Can’t Unsee možete testirati svoje sposobnosti. Možete proveriti kako usklađujete šeme, harmonije, poravnanja, linije i druge male greške. Sve ovo je demostrirano u okviru iOS pravila dizajna, pa su korisnici iPhone-a u blagoj prednosti. No, većina grešaka su opšte i jednostavne.

Postoje tri stadijuma (lako, srednje i teško), a svaki nivo ima 15 različitih primera. Kod svakog primera treba da uporedite dva, naizgled slična dela korisničkog interfejsa. Ali, samo jedan od njih je dobro dizajniran. Na vama je da izaberete odgovarajući. Nakon odabira, odmah ćete dobiti povratnu informaciju kako biste znalli da li ste odgovorili tačno. A tada- kao što i samo ime kaže- nećete moći da ne vidite problem…

Isprobajete Can’t Unsee!

Izvor: The Verge

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!