imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Koliko memorije vam je potrebno na vašem iPhone-u?


Ovih dana kruže glasine o iPhone uređajima sa kapacitetom od 512GB. Ali da li nam zaista treba toliko prostora za čuvanje podataka na iPhone-u? 

Veličina memorije u iPhone uređajima će uvek biti okidač za razne vrste rasprava. Uvek će biti onih koji misle da je to manje od dovoljnog ili da je preskupo, da ima samo nekoliko opcija, a nekima bi mogao nedostajati i ulaz za memorijsku karticu. Moramo priznati da je u prošlosti bilo samo nekoliko plaćenih opcija, ali kada je Apple udvostručio osnovni kapacitet memorije sa iPhone-om 7 na minimalnih 32GB, to je rešilo problem.

To bi trebalo biti dovoljno, uglavnom uz podršku iCloud prostora. U srednjem modelu od 128GB je jednaka količina prostora za podatke, kao i u osnovnom MacBook-u (činjenica o kojoj bi se moglo više raspravljati), međutim 256GB bi trebalo biti dovoljno i za 4K video zapise.

Trendforce je nedavno objavio nekoliko glasina o ovogodišnjim iPhone modelima, koji bi po prvi put u istoriji mogli biti dostupni sa kapacitetom od 512GB. Vesti same po sebi i nisu toliko zanimljive, uglavnom zato što Trendforce nije najpouzdaniji izvor kada je reč o predviđanju budućnosti, poput Ming-Chi Kuo-a ili Gurmana. Zato ih nemojte uzimati zdravo za gotovo.

Ali, pitanje je postavljeno: da li bi na tržištu mogla postojati stvarna potražnja za tako ogromnim kapacitetom memorije? Po našem mišljenju ne bi, ali neki od vas bi mogli biti opsednuti veličinom prostora za čuvanje podataka. Jednom rečju: da li biste kupili iPhone od 512GB? S čim biste ispunili toliki kapacitet memorije?

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!