imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Koliko potrošite na aplikacije godišnje?


Prosečan korisnik u Sjedinjenim Američkim Državama godišnje potroši skoro 80 ​​dolara na aplikacije, što predstavlja značajan rast u odnosu na prošlu godinu. Da vidimo koji su razlozli.

Prema najnovijem izveštaju Sensor Tower-a, 2018. godine je prosečan korisnik potrošio 79 dolara na aplikacije u Sjedinjenim Američkim Državama, što je prilično velika količina u eri kada jedna aplikacija košta oko 1 dolar. Tačnije, to znači 80 takvih jednodolarskih aplikacija po korisniku, uključujući i iPhone korisnike od 12 i 78 godina, a koji navodno kvare rezultate statistike.

Mogli bismo pomisliti da je razlog sledeći: u SAD-u je blagostanje toliko, da ljudi imaju dovoljno novca da potroše 7 dolara mesečno na aplikacije. Što je s jedne strane i istina. S druge strane, Sensor Tower je naglasio da ovih 80 dolara znači povećanje od 36% u odnosu na rezultate iz 2017. godine, kada je iznos bio samo 58 dolara.  Za nas je ovo dovoljno veliki rast da bi posumnjali na druge razloge u pozadini.

Na primer, jedan od razloga može biti to što postoji sve više pretplatničkih usluga. Kao što su ranija istraživanja otkrila, korisnici izgleda da potcenjuju svoje troškove u ovom sistemu. Oni su manje spremni da potroše veliki iznos odjednom, radije plaćaju više manjih iznosa mesečno. Apple i programeri su i te kako svesni ove činjenice. Dakle, nije slučajnost da je Apple bio onaj koji je podstakao programere aplikacija da koriste sistem pretplate.

Osim toga, kao što smo i ranije pisali, pretplate daju prostor za različite trikove. S obzirom da Apple – pogotovo u poslednje vreme – naglašava da nije pristalica bilo kog načina zloupotrebe, na neki način su svojim pristupom sigurno doprineli rastu od 36%.

Istovremeno, verujemo da sve dok Apple održava svoju pretplatu u okviru etičkih okvira – kao što obično radi – programeri bi trebalo da iskoriste svoju šansu, jer mnogi od njih sa ulaganjem mnogo truda i rada mogu ostvariti pravo bogatstvo.

Izvor: TechCrunch

 

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!