imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Koliko vremena provedete koristeći aplikacije?


Naravno da vrlo lako možemo ceo dan da provedemo sa iPhone-om u ruci, ali koju aplikaciju najviše koristimo? To možete vrlo lako saznati pomoću sledeće metode.

Dok pišem ovaj članak, istovremeno  osećam sramotu i zadovoljstvo. Sramota me jer koristim svoj telefon četiri do pet sati dnevno, a do pre nekoliko godina najviše sam vremena provodio na Facebook-u i Messenger-u.

Prosečan korisnik provede između dva i tri sata dnevno na telefonu. To uključuje proveravanje vremenske prognoze, dopisivanje, čitanje mejlova i vesti, pretraživanje interneta ili gledanje omiljenih kanala na YouTube-u. S obzirom na to da smo pre 10 do 15 godina toliko vremena posvećivali drugim medijima – poput novina, televizije i radija – ovih dva do tri sata (ili više, kao u mom slučaju) posvećeno mejlovima i pretraživanju interneta i nije neka drastična promena.

Međutim, kako tačno možete da znate koliko vremena provedete koristeći svoj telefon? Taj podatak lako ćete otkriti ako proverite potrošnju baterije:

  1. Idite na Settings.
  2. Pronađite meni Battery.
  3. Pričekajte da se učita precizna dijagnostika baterije pa pritisnite na ikonicu sata.

Na spisku ćete pronaći dve vrste podataka: vreme provedeno na aktivne aplikacije, kao i na one koje rade u pozadini. Naravno, u ovom slučaju je važnije videti koliko vremena trošimo na aktivne aplikacije, a ukupan zbroj daće nam tačno vreme provedeno na telefonu.

Pitanje: Zanimljivo je da je na YouTube potrošeno jako mnogo vremena, ali dok je radio u pozadini. Ta aplikacija ne bi trebala biti aktivna dok je uređaj zaključan, pa ako imate ideju zašto se to događa, molimo vas da nam ostavite komentar.

iPad
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!