imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

This post has not been updated for more than a year. Please note that he content may be outdated.

Konkurenciji će trebati 2,5 godine da dostigne TrueDepth kameru


Barem tako tvrdi poznati analitičar KGI Securities-a, Ming-Chi Kuo. Prethodno je tvrdio da će im trebati negde između jedne i dve godine.

Ming-Chi Kuo je 23. januara 2017. prvi put objavio vest da će se u sledećem iPhone-u umesto skenera otiska prsta nalaziti sistem prepoznavanja lica kao biometrijska identifikacija. To je bilo skoro 8 meseci pre Keynote-a. Kada smo prvi put čuli tu vest, bili smo malo razočarani: jednostavno nismo mogli da verujemo da ima nešto bolje od Touch ID-a.

Sada kada imamo stvarne, pouzdane informacije, moramo priznati – naše razočarenje je bilo malo preterano. Naravno, možemo raspravljati o tome šta je korisnije ili ko voli šta, ali nema sumnje da su Face ID i TrueDepth kamera koja omogućava korišćenje Face ID-a trenutno najnaprednije tehnologije koje su se ikad pojavile u telefonu.

Dovoljno je samo da pročitate nešto o toj tehnologiji kako biste ste se uverili. Naravno, nije slučajnost što ovaj mali uređaj odgovoran za probleme u proizvodnji i kašnjenje iPhone-a X. Kuo smatra da je Apple upravo napravio ogroman korak napred i da će konkurenciji trebati godine da ih dostignu. Dve i po godine, tačnije. Pogotovo pošto će čekati da vide kakav će biti prijem Face ID-a.

Kao što možemo videti iz uvoda ovog članka, Kuo obično ima prilično precizan uvid u događaje kad je Apple u pitanju.

Izvor: 9to5mac

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!